Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Raad voor de Journalistiek: Jaarverslag 2022

De Raad voor de Journalistiek, onafhankelijke instantie voor zelfregulering van de journalistiek, publiceerde onlangs zijn jaarverslag 2022. Het voorbije jaar ontving de Raad 75 klachten (het gemiddeld aantal klachten per jaar is 55).

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space – SVOD in Vlaanderen: US at home

De kop in De Standaard meldde dat StreamZ nu half Amerikaans zou kunnen worden. Op zijn markt zou je kunnen stellen dat het Amerikaanse aanbod juist het populairst is. De laatste cijfers van het Digimeter-onderzoek bevestigen dit.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

GroupM Recession Monitor

GroupM onderzocht de impact van onzekere tijden op menselijke gedragingen en gevoelens. "We willen begrijpen wat er in het hoofd van de consument afspeelt, welke repercussies dit heeft op het uitgave-patroon en hoe adverteerders hiermee omspringen."

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Kantar: Modern Marketing Dilemmas

In each of the seven chapters, Kantar presents actionable tips to help you strengthen your brand’s intangible perceptions in the mind of consumers – what ultimately gets your brand chosen and brings tangible value to your shareholders.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: My sweet online privacy

Space heeft een pagina over de Belgische houding tegenover privacy en online veiligheid uit ‘We are social 2023’ geprojecteerd op het hele jaar 2022. Daarnaast keken ze ook naar de antwoorden van de CIM Establishment Survey.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

UBA/UMA Benchmark Media Investments 2022

Net als vorig jaar sloegen UMA en UBA de handen in elkaar om een benchmark op te stellen van de netto digitale investering in België. De UMA maakt voor het eerst een onderscheid tussen investeringen door lokale en internationale spelers.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 7 8 9 10 11 99 100