Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Kantar: Media Trends and Predictions 2022

Kantar stelde hun rapport Media Trends and Predictions 2022 op. Dit jaar hebben zij hun aandacht toegespitst op vijf thema's, met als doel de lezers te helpen zowel de risico's als de kansen voor 2022 duidelijk in kaart te brengen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

VRM Jaarverslag 2021

In zijn jaarverslag geeft de Vlaamse Regulator voor de Media (VRM), de onafhankelijke toezichthouder voor de Vlaamse audiovisuele media, een overzicht van de belangrijkste verwezenlijkingen uit 2021.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Media kies je niet instinctief

Een Zwitserse regie publiceerde zopas de resultaten uit een grootscheeps onderzoek (657 respondenten, van wie 279 bij bureaus en 219 bij de adverteerder) over het persoonlijke mediagebruik van deze marcom professionals.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Smartphone en audio

Onlangs nam de CIM Audio Time-studie de smartphone op bij de toestellen die worden gebruikt om audiostreams te consumeren. De smartphone is het op één na belangrijkste toestel om audio te consumeren.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Small speaker

We komen nog even terug op de Audio Time-studie, die Ipsos tijdens het derde kwartaal van 2021 in opdracht van het CIM voerde bij bijna 3.500 respondenten tussen 12 en 74 jaar.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 4 83 84