Seen from Space: Audiostreaming, waar betaalde consumptie overheerst
Naast de kracht van radio en nog steeds in livestreams, laat audiostreaming zich gelden als een onweerstaanbare kracht in ’s lands audioconsumptie.
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Naast de kracht van radio en nog steeds in livestreams, laat audiostreaming zich gelden als een onweerstaanbare kracht in ’s lands audioconsumptie.
Lees meerIn lijn met haar missie om de communicatiesector in België te ondersteunen, presenteert andzup de jaarlijkse Pitchlist als tool om inzicht te krijgen in de marktdynamiek.
Lees meerZoals de traditie inmiddels wil, stond tijdens The Year Ahead van CommPass een onderdeel rond de voorspelde mediabestedingen voor 2025 op het menu. De belangrijkste bron daarvoor waren de schattingen van het WARC.
Lees meerACC showcases its expertise with this latest whitepaper, where they dive into all the building blocks of a successful influencer campaign and explain all the buzzwords you might encounter while working on it.
Lees meerOké, de field heeft geen betrekking op ons land. Maar wat zou ons onderscheiden van onze buurlanden die vrijwel allemaal bevraagd werden? We hebben het over de traditionele Edelman Trust Barometer.
Lees meerDe CIM Audio Time-studie is inmiddels toe aan zijn vierde editie. Voor deze editie werden van oktober tot december 2024 een totaal van 4.009 Belgen tussen 12 en 74 jaar bevraagd.
Lees meerDe wereldwijde ophef rond Marc Zuckerberg en Meta die zijn externe factcheckers bedankt voor bewezen diensten is een mooie aanleiding om terug te blikken op een analyse op basis van data uit het Digital News Report (DNR) van het Reuters Institute.
Lees meerEfluenz kondigt de publicatie aan van haar nieuwste whitepaper, "The Evolution of Influencer Marketing: 2025 Trends".
Lees meerDPG Media ontwikkelde een oplossing om het bereik van CTV in realtime te meten. Dit is een kans om te kijken hoe deze ‘slimme’ toestellen worden gebruikt. Maar het bezit van een toestel betekent niet automatisch dat het optimaal wordt gebruikt.
Lees meerThe use of AI among communication professionals is almost universal and no communication professional fears AI will take over their job. These are the main conclusions from the second AI Survey conducted by C Square.
Lees meerOndanks een periode die gekenmerkt wordt door onzekerheid, zegt 71% van de Belgen "dat ze zich niet van de wijs laten brengen door de moeilijke tijden en vooruit blijven gaan". Daarnaast geeft 60% aan "optimistisch te zijn over de toekomst".
Lees meerDe studie Video Observer van VIA was de gelegenheid om de balans op te maken van het diversifiërende kijkgedrag: we hebben het tegenwoordig niet voor niets over “total video”.
Lees meer