Insights

MediaSpecs Insights brengt Expert Generated Content. Ook een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Seen from Space: Mediaperceptie als signaal

'Signalling success' titelt de recentste studie van Thinkbox, het Britse promotieorgaan voor commerciële televisie. Hierin wordt gesteld dat de kostprijs en de omvang van een reclamecampagne een impact hebben op de attributen van het merk.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Muziekstreaming is nog niet mainstream

VOD is aan een steile opmars bezig, maar hoe zit dat met audio streaming? Maakt die een vergelijkbare evolutie door? Uit de laatste 'crossmedia' CIM (TGM-CDJ) bleek dat meer dan de helft van de Belgische bevolking (16+) verklaart VOD te consumeren.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Growing VOD

Video on demand (VOD) heeft de afgelopen jaren een sterke groei doorgemaakt. De vraag is of de komst van nieuwe spelers zoals Streamz en Disney+ ten koste zal gaan van hun directe concurrenten of van klassieke televisie.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 4 69 70