Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Seen from Space: My sweet online privacy

Space heeft een pagina over de Belgische houding tegenover privacy en online veiligheid uit ‘We are social 2023’ geprojecteerd op het hele jaar 2022. Daarnaast keken ze ook naar de antwoorden van de CIM Establishment Survey.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

UBA/UMA Benchmark Media Investments 2022

Net als vorig jaar sloegen UMA en UBA de handen in elkaar om een benchmark op te stellen van de netto digitale investering in België. De UMA maakt voor het eerst een onderscheid tussen investeringen door lokale en internationale spelers.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

IAB Europe: Sustainability in Digital Advertising

Hoe voorbereid zijn we als sector om digitale reclame duurzaam te maken? Wat hebben we tot nu toe bereikt en hoeveel verder moeten we nog gaan? IAB Europe deed een enquête bij 256 respondenten uit de digitale reclamewereld.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 8 9 10 11 12 99 100