Nieuws

Nieuw

Dit is Content Marketing – Een nieuw basisboek

Michel Libens (Propaganda), Bart Lombaerts (SPYKE), Koen Denolf (The Fat Lady) en Wouter Temmerman (SPYKE) schreven samen ‘Dit is Content Marketing’, een boek met alle info en 200 cases uit binnen- en buitenland, voorgesteld op 20 oktober.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
Nieuw

MT Magazine groeit online, offline en op TV

MT Magazine (Management Team) blijft zowel online, offline als op televisie sterk groeien. MT.be kent een groei van 20%, in juni was er de lancering van 'MT aan Tafel’ op Kanaal Z en in september kwam daar ook ‘MT in de Regio’ bij.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Laatste kans op reisje rond de Orbit

De derde editite van Orbit by PUB, de conferentie over duurzame marketing en communicatie, staat helemaal in het teken van transparantie. Orbit by PUB start op maandag 19 oktober en wordt afgesloten met een live-uitzending op 22 oktober.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Minimi.be heeft nu ook een zwangerschapskalender

Elke zwangere vrouw wil weten waar ze zich aan mag verwachten tijdens haar zwangerschap. Daarom lanceerde Minimi.be onlangs een gedetailleerde zwangerschapskalender. Per week kan je lezen welke veranderingen er plaatsvinden bij zowel mama als baby.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CIM Persstudie: Analyse Metro

Volgens de nieuwe cijfers is Metro de krant met het grootste totaal bereik met 2.921.100 lezers. De lezer is gemiddeld 42 jaar oud, wat van Metro nog steeds de jongste krant van het land maakt.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CIM Persstudie: Analyse Mediahuis

Mediahuis blijft met De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg de grootste krantenuitgever van België en rondt de kaap van 3 miljoen lezers. Hiermee bereikt Mediahuis iets meer dan de helft van de Vlamingen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CIM Persstudie: Analyse Roularta

In een markt die erg onder druk staat, kan Roularta mooie CIM-cijfers voorleggen. Met "het grootste weekblad, het grootste maandblad en de grootste groeier" is er volgens de uitgever dan ook veel vertrouwen in de gevolgde strategische koers.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CIM Persstudie: Analyse DPG Media

DPG Media bereikt 7 op de 10 Vlamingen met zijn merken online en via print. HLN breekt zijn eigen record als grootste Belgische nieuwsmerk, terwijl De Morgen vooral online scoort. Dag Allemaal blijft het grootste weekblad van het land.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 466 467