Nieuws

Nieuw

Open brief van BPX in de Belgische dagbladen

De Belgian Publishing Experience (BPX) roept in een open brief Belgische bedrijfsleiders en adverteerders op om bewuster te investeren in Belgische media. BPX pleit voor minder “localwashing” en meer echte keuzes voor Belgische content en media.

Lees meer
FacebookLinkedIn
Nieuw

Magixx lanceert nieuw digitaal aanbod

Magixx, het gezamenlijk advertentieaanbod rond magazines van de reclameregies Roularta Advertising, DPG Media Advertising, IPM Advertising en Rossel Advertising, lanceert een nieuw digitaal aanbod.

Lees meer
FacebookLinkedIn

Event agency OFCORES versterkt management en werking

Event agency OFCORES versterkt zijn management met Jo Dalm als derde partner. Met een groter team, nieuw kantoor en focus op internationale groei, wil het bureau uitgroeien tot 360°-eventpartner voor corporate en institutionele klanten.

Lees meer
FacebookLinkedIn

WE MEDIA organiseert een infosessie over distributie

WE MEDIA organiseert op 23 september een infosessie over tijdschriftendistributie voor uitgevers, met focus op abonnementen, losse verkoop en nieuwe modellen. Bpost en AMP delen inzichten; uitgeversfeedback is cruciaal voor gezamenlijke vooruitgang.

Lees meer
FacebookLinkedIn
1 2 3 690 691