Nieuws

Nieuw

BAM lanceert The Institute for Meaningful Marketing

BAM lanceert, in samenwerking met Solvay Brussels School en Vlerick Business School, het Institute for Meaningful Marketing (IMM). Het doel is om marketeers op te leiden tot curatoren van klantgerichte, innovatie- en transformatieprojecten.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Het Communicatie Centrum verwelkomt Ann Hoerée

Ann Hoerée gaat aan de slag bij het Communicatie Centrum (voorheen de Raad voor de Reclame). In nauwe samenwerking met het directiecomité zal ze Sandrine Sepul, directrice van de vereniging, ondersteunen op marketingvlak.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Grinta! Publicaties verwelkomt Cycling.be

Vanaf 2021 wordt Grinta! Publicaties, de uitgeverij achter fietsmagazine Grinta!, versterkt met een nieuwe titel: Cycling.be. “Met beide merken in dezelfde entiteit, bereiken we zowel de community van actieve fietsers als die van de wielersportfans.”

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 462 463