Nieuws

CIM Persstudie: analyse Roularta

Roularta plukt de vruchten van haar doorgedreven abonnementenpolitiek, zowel online als offline, met stijgende bereikcijfers voor zowel de business- als vrouwenbladen. Met al haar titels samen bereikt de groep 43% van alle Belgen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Inspiratie: najaars- en herfstspecials bij MediaSpecs

Nu de zomer achter de rug is, ligt de focus volledig op het najaar. Want ook in de herfstmaanden hebben redacties tal van specials gepland die een grote inspiratie kunnen zijn voor uw mediaplannen of perslijsten. Ontdek ze allemaal in onze database.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CIM Persstudie: analyse Metro

Met 3.011.000 lezers is Metro volgens de nieuwe CIM-cijfers de krant met het grootste totaal bereik. De Franstalige editie staat op één in het Franstalig landsgedeelte, terwijl de Nederlandstalige editie haar positie in de Vlaamse top drie versterkt.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CIM Persstudie: analyse DPG Media

Uit de cijfers van de CIM Persstudie concludeert DPG Media dat hun nieuwsmerken hun positie verstevigen dankzij de digitale groei, Het Laatste Nieuws het grootste Belgische nieuwsmerk blijft en de helft van de Vlamingen één van hun magazines leest.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 394 395