Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Seen from Space: Alcohol en media

Het inkomstenverlies door een verbod op alcoholreclame in traditionele media valt niet in goede aarde bij de Belgische media, al zeker als blijkt dat buitenlandse platformen en media niet getroffen worden.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: “Video joined the dear TV star”

De publicatie van de gezamenlijke UBA en UMA Benchmark met de netto mediabestedingen voor 2023 kwam niet per se als een verrassing: de groei van het aandeel van digital als geheel was verwacht. Niemand wist echter hoe groot de stijging zou zijn.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Rossel: Bilan Carbone 2022

Rossel kondigt de publicatie aan van zijn ‘Bilan Carbone’ voor het jaar 2022. Dit uitgebreide rapport bestrijkt het geheel van de activiteiten in België en benadrukt het voortdurende engagement in de strijd tegen de klimaatverandering.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: TV-reclame in context

Als we het hebben over de context van tv-reclame, bedoelen we meestal de redactionele omgeving, met andere woorden de programma’s rond het reclameblok. Maar het begrip is veel breder, zoals blijkt uit een onderzoek van Thinkbox.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

FM blijft terrein verliezen in 2023

Het doel van maRadio.be is eenvoudig: het digitaal luisteren naar radio uitleggen, promoten en faciliteren. Tien jaar na de oprichting kunnen we zeggen dat het werk loont, zoals blijkt uit de resultaten van de zesde studie.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 99 100