Insights

MediaSpecs Insights brengt Expert Generated Content. Ook een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Eurobest 2020: Creativity Report

Hoe is het gesteld met de creativiteit in Europa? In dit rapport vindt u overzicht met officiële ranglijsten en wordt er ook dieper ingegaan op de Eurobest-winnaars van dit jaar.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Waarom mensen vandaag televisiekijken

Waarom kijken mensen televisie in plaats van te kiezen voor de niet-lineaire concurrentie die zoveel beter beantwoordt aan onze noden? Een onderzoek van Finecast in het Verenigd Koninkrijk probeerde de motivaties van consumenten te achterhalen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Wat kenmerkt de televisiebeleving?

De Finecast-studie peilde ook naar wat in de ogen van de consumenten kenmerkend is voor televisie, video en reclame. De beleving die het dichtst bij televisie staat is, zoals te verwachten, VOD zoals die aangeboden wordt door klassieke zenders.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Ebiquity: The rise and rise of influencer marketing

Influencers worden door miljoenen consumenten vertrouwd, vooral door een ​​jonger publiek, en marketeers reageren hierop. Uit een onderzoek van Ebiquity blijkt echter dat vele bedrijven de ROI van influencer marketing niet kunnen inschatten.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

BOCA Annual 2020

De BOCA Annual 2020 viert het beste content marketingwerk in België. Het is een inspirerende en didactische publicatie die je door alle fasen van het content marketingproces leidt.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Lockdown boost televisie opnieuw

De televisieconsumptie is sinds de tweede lockdown opnieuw sterk gestegen, al halen we niet de volumes van tijdens de eerste lockdown. De stijging is het duidelijkst bij 'other screen usage', maar ook merkbaar bij het totale en live bereik.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 70 71