Seen from Space: Google in België
De naam van Google duikt met de regelmaat van de klok op in de krantenkoppen. Een van de laatste episodes gaat over de dominante positie op het gebied van online reclame in de Verenigde Staten.
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
De naam van Google duikt met de regelmaat van de klok op in de krantenkoppen. Een van de laatste episodes gaat over de dominante positie op het gebied van online reclame in de Verenigde Staten.
Lees meerWith media insights from 18.000 consumers and 1.000 marketers around the world, this booklet reveals the top-ranking media channels and brands and provides guidance on how to navigate today’s complex media landscape.
Lees meerBelgië is niet het land van overvloed voor influencers en content creators. Dat blijkt uit de Eurobarometer-enquête die in oktober vorig jaar werd uitgevoerd bij 1.027 Belgische respondenten.
Lees meerAan de hand van onderzoeken en bruikbare tips van strategen zet deze paper creativiteit terug op de agenda. Bovendien wordt het gesprek tussen communicatiebureaus en opdrachtgevers gevoed om hen op weg te helpen om samen nog meer waarde te creëren.
Lees meerPodcasts zijn een must geworden voor publishers. Wereldwijd lijkt de reclamemarkt de trend te volgen en het enthousiasme voor podcasts te delen. In België is dat minder duidelijk.
Lees meer2% per jaar: dat is het gemiddelde waarmee het gebruik van digitale gamingtools tussen 2018 en nu gegroeid is, als we de respondenten van de Global Web Index (GWI) mogen geloven.
Lees meerAnnalect, de media- en audience consulting divisie van Omnicom Media Group (OMG), heeft de eerste cross-industry analyse uitgevoerd naar de return on investment (ROI) van reclame in België.
Lees meerVolgens Statscounter is de Chrome-browser van Google de onbetwiste marktleider in België, met 54% van het online geraadpleegde volume. De mogelijke verdwijning van de third-party cookies in Chrome waarvan nu wordt afgestapt, werd gezien als cruciaal.
Lees meerHoe gemakkelijk het is om waar van onwaar te onderscheiden, hangt volgens de respondenten van Digital News Report af van het platform en in sommige gevallen van de taal van de gebruiker.
Lees meerDit trendrapport van Dentsu, ontwikkeld in samenwerking met Ocean Outdoor, JCDecaux, Global Media en Clear Channel, biedt inzichten in hoe geavanceerde data-integratie en nieuwe methodologieën de planning en uitvoering van campagnes revolutioneren.
Lees meerHoe kan influencer marketing ethische en sociale kwesties integreren in een wereld waarin consumenten ethische waarden verwachten van merken? Efluenz geeft het antwoord in haar nieuwe whitepaper.
Lees meerTerwijl de dagen van volledig gratis online content voorbij lijken te zijn, lijkt de doorbraak van 'pay-per-view' content nog niet in zicht.
Lees meer