Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Seen from Space: TV sold out, de trend houdt aan

We weten dat adverteerders in 2021 massaal hebben geïnvesteerd in twee soorten kanalen: digitaal en televisie. Ook stijgt het bereik van uitgesteld tv-kijken en van andere vormen van schermgebruik sterk, wat een negatief effect heeft op het aanbod.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Havas: Meaningful Brands 2021

Meaningful Brands meet de voordelen die merken in ons leven brengen. De Belgische resultaten van deze internationale studie zijn bekend. Havas ondervroeg voor deze editie 17.000 consumenten over 143 merken in 17 sectoren.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: LN24, in the news again

Voor zijn tweejarig bestaan komt de jonge Franstalige 24-uurs nieuwszender terug in het nieuws. Dit is een mooie gelegenheid om de balans op te maken van de evolutie die zijn bereik en reclame-inkomsten doorgemaakt hebben.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 77 78