Insights

MediaSpecs Insights brengt Expert Generated Content. Ook een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Seen from Space: Binge watching neemt toe en verandert

Uit de Establishment Survey van het CIM blijkt dat het percentage ‘binge watchers’ sterk toeneemt. De stijging is vooral merkbaar bij jongeren (12-34 jaar), waarbij series van betalende streamingdiensten zoals Netflix, het meest bekeken worden.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Opinie van Xavier Bouckaert: daadkracht voor 2020

Xavier Bouckaert, voorzitter van WE MEDIA en CEO van Roularta Media Group, laat in dit opiniestuk zijn licht schijnen over de toekomst van de mediasector. Van de politiek verwacht hij dat die de Gafa's conform ons ecosysteem reglementeren.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: 2024, digital ‘numero uno’

Binnen enkele jaren zal België aansluiten bij een situatie die al een feit is in heel wat andere Europese landen. Televisie zal dan niet meer het populairste medium bij adverteerders zijn, maar vervangen worden door digitale schermen en kanalen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Canal Hanouna nu ook in België

Sinds begin dit jaar zenden de voornaamste televisieoperatoren het Franse station C8 ook in Franstalig België uit. Eén van de populairste programma's is Touche pas à mon Poste met de populaire presentator Cyril Hanouna.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 61 62