Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Nieuw

IAB Europe: Sustainability in Digital Advertising

Hoe voorbereid zijn we als sector om digitale reclame duurzaam te maken? Wat hebben we tot nu toe bereikt en hoeveel verder moeten we nog gaan? IAB Europe deed een enquête bij 256 respondenten uit de digitale reclamewereld.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Five seconds of fame

Met hun eye tracking technieken bestuderen het Amerikaanse TVision en het Britse Lumen Research de oogfixaties en kunnen ze aldus de triggers voor aandacht identificeren. Triggers die lang of minder lang kunnen zijn.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Ipsos over de Belgen en de inflatie

De onlangs door Ipsos gepubliceerde ‘Global Inflation Monitor’ bevestigt de nervositeit van de Belgische consument tegenover de kosten voor hun levensonderhoud. Zo verwachtte 70% in november dat de prijzen in 2023 zouden stijgen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 89 90