Insights

MediaSpecs Insights brengt Expert Generated Content. Ook een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

BD myShopi: 9 op de 10 Belgen leest reclamefolders

91% van de Belgen leest reclamefolders en spendeert hier wekelijks gemiddeld 19 minuten aan. 54% leest zowel papieren als digitale folders. Dat blijkt uit een bevraging in april door marktonderzoeksbureau Profacts in opdracht van BD myShopi.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

GroupM Brand Safety Guide

The Brand Safety Team of GroupM have released their Brand Safety Guide, providing best practices to protect organizations from potential financial, legal and reputational risk in the digital inventory supply chain.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

SafeShops.be: 1 Belg op 5 koopt wekelijks online

In maart peilde WHY5Research in opdracht van SafeShops.be naar het online koopgedrag van de Belg en naar de vereisten voor webshops om goed te scoren bij de consument. Wat blijkt? 20% koopt wekelijks via internet, tegenover 14% in 2018.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

C²: AI voor communicatiedeskundigen

Communicatieprofessionals hebben de weg naar AI gevonden. Wat die ervan denken, is nu voor de eerste keer grondig onderzocht in de European Communication Monitor 2019. Kris Poté, voorzitter van C², bespreekt de studie in deze blogpost.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Auxipress: festivals en sponsors gaan hand in hand

In België heerst er een echte festivalcultuur. We zijn het land met de meeste festivals per inwoner per vierkante meter ter wereld. Auxipress publiceerde een widget met een overzicht van de media-aandacht rond Belgische festivals en sectoren.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

VRT Trendrapport

Wil je meer te weten komen over de belangrijkste trends in het Vlaamse medialandschap? De VRT maakte een interne analyse en wil die inzichten nu beschikbaar stellen voor iedereen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 56 57