Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Seen from Space: Google in België

De naam van Google duikt met de regelmaat van de klok op in de krantenkoppen. Een van de laatste episodes gaat over de dominante positie op het gebied van online reclame in de Verenigde Staten.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

ACC: Creative Effectiveness Paper

Aan de hand van onderzoeken en bruikbare tips van strategen zet deze paper creativiteit terug op de agenda. Bovendien wordt het gesprek tussen communicatiebureaus en opdrachtgevers gevoed om hen op weg te helpen om samen nog meer waarde te creëren.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Podcasts in België

Podcasts zijn een must geworden voor publishers. Wereldwijd lijkt de reclamemarkt de trend te volgen en het enthousiasme voor podcasts te delen. In België is dat minder duidelijk. 

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Dentsu: OOH Trend Report 2024

Dit trendrapport van Dentsu, ontwikkeld in samenwerking met Ocean Outdoor, JCDecaux, Global Media en Clear Channel, biedt inzichten in hoe geavanceerde data-integratie en nieuwe methodologieën de planning en uitvoering van campagnes revolutioneren.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Efluenz Whitepaper: Sustainable influence

Hoe kan influencer marketing ethische en sociale kwesties integreren in een wereld waarin consumenten ethische waarden verwachten van merken? Efluenz geeft het antwoord in haar nieuwe whitepaper.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 101 102