Reclamefolder cruciaal voor verkoop van Sinterklaascadeaus
Recent onderzoek van BD myShopi en Profacts toont aan dat de folder tijdens de Sinterklaasperiode nog wint aan populariteit, relevantie en impact.
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Recent onderzoek van BD myShopi en Profacts toont aan dat de folder tijdens de Sinterklaasperiode nog wint aan populariteit, relevantie en impact.
Lees meerMeer dan vier op de tien Europeanen vinden dat hun nationale media geen betrouwbare informatie verspreiden. In België gaat het om 35 procent van de bevolking, zo leert het onderzoek 'mediapluralisme en democratie' van de Europese Commissie.
Lees meerOn the 16th November 2016, there was the Changing Media Speaker Event about Google, powered by UPP. Keynote speakers were Rainer Kirschke (Agfa) and Thierry Geerts (Google).
Lees meerUit onderzoek van Zoomin.TV onder de Top 25 adverteerders in 25 verschillende landen, blijkt dat in het vierde kwartaal van 2016 de digitale uitgaven met maar liefst 42% stijgen, terwijl het totale advertentiebudget 10% groeit.
Lees meerOn the 8th November 2016, the Belgian audiovisual market presented itself for the second time as one voice during Tell A Vision. This year’s topic was “redefining TV & Radio, engaging audiences across multiple devices through premium content”.
Lees meerHet INMA (International News Media Association) heeft in samenwerking met The Native Advertising Institute (NAI) een onderzoek uitgevoerd naar Native Advertising in nieuwsmedia.
Lees meerDeze studie van Havas onderzoekt de evoluties inzake voedsel, welke trends terrein winnen en hoe de merken het vertrouwen van de klanten kunnen herwinnen.
Lees meerSpotify heeft voor de tweede keer een internationaal onderzoek uitgevoerd waarbij ze het luistergedrag van zijn gebruikers vergeleken met dat van traditionele radioluisteraars.
Lees meerIn de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen. Klik op 'Lees meer' voor de cijfers van september.
Lees meerNaar aanleiding van de Media Vision Day hebben Roularta en GRP een speciale editie gemaakt van 'The R-Evolution'.
Lees meerSpace heeft een document opgesteld dat de aanpak uiteenzet i.v.m. een uniforme berekening van de relatieve kost van online video advertising in België.
Lees meer