Insights

MediaSpecs Insights brengt Expert Generated Content. Ook een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Nieuwe benchmarks: senioren in de reclame

  Een voorstelling in volle ontwikkeling: - De senioren vormen een nieuwe kerndoelgroep voor de symbolische merken met een aangepaste communicatie - Minder gestigmatiseerde senioren: minder plagerijen en karikaturen, de seniors worden m...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash CIM Radio – Golf 2012-2

Voornaamste resultaten – Noorden Over het algemeen blijft het bereik van de radio stabiel, maar daalt licht ten opzichte van de vorige golf: * 91.2% van de 12 jaar en ouder verklaren de afgelopen maanden naar de radio te hebben geluisterd (ofwel -...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Brightfish Research Day

Sally Dickerson (UK), Rasmus Andersen (DK), Thierry Jourquin en Johan Decraemer gaven tijdens de allereerste Brightfish Research Day op 6 september het beste van zichzelf. En vooral van hun kennis. Want de Bright Insights die ze op onze gasten loslie...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

‘OPPA Brand Buzz Survey` Research – Results

1.Qualitative content sites create reasons for consumers to talk about brands, which allows marketers to reach highly engaged targets through advertising in a premium environment. 2.1 out of 2 visitors are opinion leaders, highly influenced by brand...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 58 59 60 61 62 65 66