Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Analyse

OMD Flash Audimetrie 2016-08

In de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen. Dankzij de Flash kunt u iedere maand de veranderingen in het bereik in zowel het Noorden als...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash – CIM Radio Wave 2016-2

Op 18 augustus verscheen golf 2016-2 van de CIM radiostudie. De studie dekt het radio luisteren tijdens het tweede trimester van 2016.   Wil u meer weten over de resultaten van deze golf? Klik dan op de onderstaande PDF....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Aandacht vormt de kern van het brede bereik van televisie

Tijdens de maanden april en mei heeft Space een tweede online-onderzoek laten uitvoeren met betrekking tot een aantal “veel gestelde vragen” over online- en offline media. Op de volgende pagina`s krijgt u een overzicht van de tweede focus van onze ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Het totale internetbereik blijft stabiel op 73,7%

Het totale maandelijkse internetbereik op het einde van het eerste semester 2016 klokt af op drie vierden (74%) van de Belgische bevolking 12+. Het sociaal-demografische profiel van de internetpenetratie toont daarbij over de laatste maanden ook e...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Media Pocket Guide 2016

Futures presenteerde de nieuwe editie van de Media Pocket Guide, een referentiewerk over de Belgische media. Futures is de afdeling voor research & consumer insight van UM en Initiative van de groep IPG Mediabrands.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash Audimetrie 2016-07

In de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen.   Dankzij onze Flash kunt u iedere maand de veranderingen in het bereik in zowel het Noo...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 57 58 59 60 61 98 99