RMB: Impactstudie over de geloofwaardigheid van duurzame radiospots
RMB deelt de resultaten van haar onderzoek - geleid door Bubka en in samenwerking met NRJ, RTBF en LN Radio - over de geloofwaardigheid van duurzame radiocampagnes.
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
RMB deelt de resultaten van haar onderzoek - geleid door Bubka en in samenwerking met NRJ, RTBF en LN Radio - over de geloofwaardigheid van duurzame radiocampagnes.
Lees meerDe nieuwste resultaten van de Belgian Ad Diversity Barometer zijn bekendgemaakt. Wat blijkt? Nog steeds is er een onevenwichtige representatie en moet er meer aandacht besteed worden aan intersectionaliteit.
Lees meer"The hidden value of peak": Onder deze opvallende titel presenteerde ITV, de toonaangevende Britse commerciële televisiezender, in september een groot onderzoek naar de effectiviteit van reclame op televisie.
Lees meerMeaningful Brands meet de voordelen die merken in ons leven brengen. De Belgische resultaten van deze internationale studie zijn bekend. Havas ondervroeg voor deze editie meer dan 7.000 consumenten over 225 merken in 13 sectoren.
Lees meerVIA heeft in samenwerking met RTL Belgium het onderzoek rond het "Total Video" gebruik aangevuld. Daarmee verkrijgen we opnieuw een nationaal beeld, vergelijkbaar met de edities van deze studie in 2018 en 2021 in opdracht van IP Belgium.
Lees meerTeam Lewis presenteert voor de zesde keer zijn jaarlijkse Global Marketing Engagement Index. Het rapport analyseert hoe de top 300 bedrijven van de Forbes Global 2000-lijst in contact staan met hun doelgroepen.
Lees meerMedia Trends & Predictions is het jaarlijkse rapport van Kantar dat de talloze kansen en uitdagingen belicht waarmee de advertentiesector en journalistieke wereld geconfronteerd wordt.
Lees meerEen van de hete hangijzers in België is de mogelijkheid dat bpost het contract voor de persbedeling verliest aan twee concurrenten. Dat het dossier wrevel wekt bij de betrokken uitgevers is een understatement.
Lees meerZoals elk jaar analyseert de Target Group Monitor de levensstijl van de Belgen. Ontdek de belangrijkste trends van deze CIM-studie in ons artikel.
Lees meerDe Digital Consumer Trends van Deloitte hadden een grote primeur in petto: de gegevens die in juli verzameld werden laten een scherpe daling zien in het aangegeven gebruik van Subscription Video On Demand.
Lees meerOngeveer 800 CMO's uit 11 landen deelden hun sectorvoorspellingen voor 2024 in een gezamenlijk onderzoek van Serviceplan Group en de Universiteit van St. Gallen.
Lees meerVolgens Lumen Research haalt out-of-home gemiddeld een aandachtsspanne van bijna 2 seconden. En bovenal blijkt OOH te kunnen concurreren met digitale formaten waarvoor zo’n kort contact moeilijk voorstelbaar is.
Lees meer