Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Havas: Meaningful Brands 2023

Meaningful Brands meet de voordelen die merken in ons leven brengen. De Belgische resultaten van deze internationale studie zijn bekend. Havas ondervroeg voor deze editie meer dan 7.000 consumenten over 225 merken in 13 sectoren.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

VIA: Video Observer 2023

VIA heeft in samenwerking met RTL Belgium het onderzoek rond het "Total Video" gebruik aangevuld. Daarmee verkrijgen we opnieuw een nationaal beeld, vergelijkbaar met de edities van deze studie in 2018 en 2021 in opdracht van IP Belgium.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Kantar: Media Trends & Predictions 2024

Media Trends & Predictions is het jaarlijkse rapport van Kantar dat de talloze kansen en uitdagingen belicht waarmee de advertentiesector en journalistieke wereld geconfronteerd wordt.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: (S)VOD in België

De Digital Consumer Trends van Deloitte hadden een grote primeur in petto: de gegevens die in juli verzameld werden laten een scherpe daling zien in het aangegeven gebruik van Subscription Video On Demand.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Seconden die tellen

Volgens Lumen Research haalt out-of-home gemiddeld een aandachtsspanne van bijna 2 seconden. En bovenal blijkt OOH te kunnen concurreren met digitale formaten waarvoor zo’n kort contact moeilijk voorstelbaar is.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 4 5 99 100