Seen from Space – Gaming: evidenties, verrassingen en gemis
2% per jaar: dat is het gemiddelde waarmee het gebruik van digitale gamingtools tussen 2018 en nu gegroeid is, als we de respondenten van de Global Web Index (GWI) mogen geloven.
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
2% per jaar: dat is het gemiddelde waarmee het gebruik van digitale gamingtools tussen 2018 en nu gegroeid is, als we de respondenten van de Global Web Index (GWI) mogen geloven.
Lees meerAnnalect, de media- en audience consulting divisie van Omnicom Media Group (OMG), heeft de eerste cross-industry analyse uitgevoerd naar de return on investment (ROI) van reclame in België.
Lees meerVolgens Statscounter is de Chrome-browser van Google de onbetwiste marktleider in België, met 54% van het online geraadpleegde volume. De mogelijke verdwijning van de third-party cookies in Chrome waarvan nu wordt afgestapt, werd gezien als cruciaal.
Lees meerHoe gemakkelijk het is om waar van onwaar te onderscheiden, hangt volgens de respondenten van Digital News Report af van het platform en in sommige gevallen van de taal van de gebruiker.
Lees meerDit trendrapport van Dentsu, ontwikkeld in samenwerking met Ocean Outdoor, JCDecaux, Global Media en Clear Channel, biedt inzichten in hoe geavanceerde data-integratie en nieuwe methodologieën de planning en uitvoering van campagnes revolutioneren.
Lees meerHoe kan influencer marketing ethische en sociale kwesties integreren in een wereld waarin consumenten ethische waarden verwachten van merken? Efluenz geeft het antwoord in haar nieuwe whitepaper.
Lees meerTerwijl de dagen van volledig gratis online content voorbij lijken te zijn, lijkt de doorbraak van 'pay-per-view' content nog niet in zicht.
Lees meerWelke mediatoestellen bezitten en gebruiken Belgen het meest? Hoe consumeren ze video en audio? Welke sociale netwerken zijn in opkomst? Ontdek het antwoord op deze - en nog veel andere - vragen in de nieuwste CIM Establishment Survey.
Lees meerDe Franse ‘beweging’ #DemainLaPresse onthulde de resultaten van een uitgebreid onderzoek gewijd aan aandacht. De pers en bioscoop kwamen naar voren als kampioenen van de reclameaandacht.
Lees meerStreaming is de luistermodus die vandaag de grootste uitdager van live radio is. Dat belet niet dat live radio nog altijd goed is voor een luisterduur van bijna 2,5 uur per dag.
Lees meerHet rapport van dit jaar onthult nieuwe bevindingen over digitale nieuwsconsumptie wereldwijd, maar ook specifiek over de Belgische markt. Het is gebaseerd op een YouGov-enquête onder 95.000 mensen in 47 landen.
Lees meerPublicis Groupe en Dynata peilden bij meer dan 3.000 Belgen naar waar ze deze zomer het meest naar uitkijken op sportvlak, waarom ze dit doen en via welke weg ze de belangrijkste evenementen zullen volgen.
Lees meer