Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

DPG Media Advertising: Reclame-impact in Noord en Zuid

Het gebruik van dezelfde methodologie maakt het mogelijk om de impact van campagnes in beide landsdelen met elkaar te vergelijken. Hoe is het gesteld met de reclamebeleving in Noord en Zuid? En halen merken dezelfde impact in beide regio’s?

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: De long tail van sport op televisie

Elf miljoen Franse kijkers op TF1 voor de wereldbeker rugby... en 253.000 Franstalige Belgen. Het is duidelijk dat sport op televisie een bron van grote contrasten kan zijn. Ten eerste tussen wat wordt uitgezonden en wat wordt bekeken.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Seen from Space: Requiem voor Metro

“Print brands in general do not have an audience problem, they have a business model problem.” De uitspraak van de betreurde Peter Callius was nooit actueler dan bij de stopzetting van Metro, na meer dan twintig jaar bestaan.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 4 5 6 99 100