IP Radio versterkt zijn regionaal aanbod met Sud Radio en Antipode
IP Belgium neemt de provinciale radio’s Sud Radio en Antipode in regie. Vanaf 1 mei is het verantwoordelijk voor de nationale reclamewerving op deze zenders.
Lees meerIP Belgium neemt de provinciale radio’s Sud Radio en Antipode in regie. Vanaf 1 mei is het verantwoordelijk voor de nationale reclamewerving op deze zenders.
Lees meerDirect marketing dient niet enkel om klanten behouden, ook om klanten te werven. BAM publiceert daarom een position paper die tevens ondertekend werd door andere actoren uit de Belgische markt.
Lees meerBrightfish mag als officiële Belgische vertegenwoordiger van het Cannes Lions festival dit jaar opnieuw een team straffe reclamemakers en marketers naar Cannes sturen om deel te nemen aan respectievelijk de Young Lions en Young Marketers Competition.
Lees meerLéquimag, het magazine voor paardenliefhebbers, viert zijn tienjarig bestaan. Voor deze gelegenheid bezorgde uitgever Bold & pepper het nieuwe nummer een originele cover met feestelijke touch.
Lees meerIn samenwerking met Branding Today en The Fat Lady lanceert Var een nieuwe merkidentiteit. De regie profileert zich meer dan ooit als matchmaker die merken in contact brengt met de doelgroepen en publieken van de VRT-merken.
Lees meerMediahuis bundelt zijn expertise rond native advertising en branded content in de nieuwe cel MH Brand Studio. Dirk Vandekerckhove staat mee in voor de uitbouw van dit nieuwe kenniscentrum dat totaaloplossingen voor adverteerders uitwerkt.
Lees meerOp donderdag 8 maart vond in het RTL House in Evere de Strategy-editie plaats van YMCE. Na een strategische denkoefening door de 14 jonge deelnemers heeft de jury drie genomineerde teams bekendgemaakt.
Lees meerVanaf 26 maart bevindt het hoofdkwartier van JCDecaux Belgium zich in hartje Brussel aan het iconische Zavelplein. De OOH-regie neemt er de 16de, 17de en 18de verdieping van de Sablon Tower in.
Lees meerOntdek de genomineerden voor de AMMA Awards in de categorieën Best Media Strategy, Best Creative Media Use, Innovation & Development of the Year, Best Use of Data & Performance Marketing, Best Use of Native & Content en Best Use of Interactive.
Lees meerCorelio Printing, de drukkerij van Mediahuis, wordt overgenomen door de Nederlandse groep CirclePrinters. Na de overname zal Corelio Printing binnen de print-activiteiten van CirclePrinters in de Benelux worden geïntegreerd.
Lees meerVlaams mediaminister Sven Gatz erkent Topradio als netwerkradio. De beslissing volgt op het schorsingsarrest van de Raad van State dat Hit! eind februari uit de ether haalde. Topradio hoopt in april de uitzendingen te kunnen starten.
Lees meerDe redacties van Humo en De Morgen gaan de krachten bundelen. Ze vormen één cluster die journalistiek zal aangestuurd worden door een algemeen hoofdredacteur: Jörgen Oosterwaal.
Lees meer