AMMA Awards: de genomineerden

FacebookTwitterLinkedIn

Dit jaar werden er voor de AMMA Awards 87 dossiers in 10 categorieën ingeschreven. Elke categorie omvat een specifiek domein van de media-expertise. Ook dit jaar werden enkele categorieën aangepast in functie van de evolutie van onze sector. Zo werd in de categorie ‘Best Use of Native & Content’ voor het eerst het gebruik van native advertising beoordeeld door de jury. Binnen de categorie ‘Best Use of Data & Performance Marketing’ werd meer dan voorheen aandacht besteed aan het gebruik van data voor het bijsturen van campagnes.

De jury, samengesteld door voorzitter Miguel Aguza (Country External Communication Manager van IKEA Belgium), heeft op vrijdag 9 maart een eerste selectie doorgevoerd. Zo werden de dossiers in de categorieën ‘Best Media Strategy’, ‘Best Creative Media Use’, ‘Innovation & Development of the Year’, ‘Best Use of Data & Performance Marketing’, ‘Best Use of Native & Content’ en ‘Best Use of Interactive’ grondig onder de loep genomen door een groep experts tijdens zes verschillende sessies. Er werden telkens vijf dossiers per categorie doorgestuurd naar de finale jury.

Ontdek de genomineerden hieronder. Zij presenteren hun dossier op 27 maart op de UMA Day.