Brightfish op zoek naar creatief talent voor Young Lions & Young Marketers Competition

FacebookTwitterLinkedIn
Cannes Lions

Brightfish mag als officiële Belgische vertegenwoordiger van het Cannes Lions festival dit jaar opnieuw een team straffe reclamemakers en marketers naar Cannes sturen om deel te nemen aan respectievelijk de Young Lions en Young Marketers Competition.

Hiervoor organiseert Brightfish op 3 mei een reeks hands-on masterclasses met kleppers uit de reclame- en marketingwereld: exclusieve en interessante workshops waar je als creatief of marketer echt iets aan hebt.

De Young Lions zullen ondergedompeld worden in de wereld van cinema en camera door Belgisch toptalent zoals Dirk Domen, Piet Deyaert, Pieterjan Claessens, Jurgen Leemans en Merlin Vandenbossche, terwijl de Young Marketers alle ins- and outs over presenteren en briefings opmaken zullen meekrijgen van topmarketers- en strategen.

Na de workshops krijgen zowel de Young Lions als Young Marketers een challenge voorgeschoteld waarmee hun vindingrijkheid en doorzettingsvermogen zal worden getest.

De twee winnende teams die daar uit de bus komen, mogen met Brightfish naar Cannes Lions om daar mee te dingen in de officiële Young Lions en Young Marketers Competition.

Inschrijven is gratis en kan tot en met 25 april.

Meer informatie voor de Young Lions Competition vind je hier. Meer informatie voor Young Marketers volgt op 26 maart.