News

Big Marcom Survey gaat internationaal

Voor het vierde jaar op rij pakt "comma, merkenmarketeers" uit met de Big Marcom Survey. In tegenstelling tot de voorbije jaren wordt de enquête dit jaar ook verspreid via Tribe Global, het internationale netwerk van agentschappen uit zestien landen.

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Student Magazine Print Awards 2018-2019: de winnaars

Op vrijdag 5 april hebben de 20 genomineerden voor de Student Magazine Print Awards hun creatie rond het medium magazine voor de jury verdedigd. De Gold StuMPA ging naar Kato Vochten, de Best School Award was voor het Gentse LUCA School of Arts.

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

We kijken één minuut televisie minder

[Provided by PUB] In 2018 bedroeg de wereldwijde individuele kijktijd 2 uur en 55 minuten op tv in de 94 bestudeerde landen in het One TV Year in the World-rapport. Dit is een daling van één minuut ten opzichte van 2017.

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Fleur Dam zet carrière verder bij Lewis

Fleur Dam vervoegt het communicatiebureau Lewis en gaat er aan de slag als Digital Marketing Manager. Ze zal er de digitale lijnen uitzetten, klanten ondersteunen bij sociale mediacampagnes en hun online aanwezigheid verbeteren.

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Nieuwe adviesraad voor CSA

Het Franstalige audiovisuele reguleringsorgaan CSA (Conseil Supérieur de l’Audiovisuel) heeft een nieuwe adviesraad die bestaat uit 18 leden. De hervorming komt er na de decreetherziening over audiovisuele mediadiensten van de Franse Gemeenschap.

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
1 2 3 4 372 373