Nieuws

Automation Magazine lanceert AM-Vacatures

Hoogopgeleide technische profielen zoals ingenieurs, IT- en AI-specialisten, maar eveneens sales managers en kaderleden, zijn voor de industrie moeilijk te vinden. Automation Magazine lanceert daarom AM-Vacatures.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Belgian Ad Diversity Barometer: eerste jaaranalyse

Sinds augustus 2023 scant No-Kno met de steun van BAM elke maand 1.000 Belgische televisie-, online en printadvertenties. Op basis van objectieve diversity metrics en factoren wordt gemeten hoe divers en representatief reclame werkelijk is.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

CxO Magazine gaat terug haar eigen B2B-koers varen

De eerder aangekondigde samenwerking tussen CxO Magazine en Business Vlaanderen gaat niet door. Het doelgroepverschil is te groot om er een gezamenlijk mediaplatform van te maken. CxO Magazine wordt dus gewoon verdergezet zoals voorheen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

YMCE Data Driven: de 3 genomineerde teams

De wedstrijd Young Media & Channel Expert editie 'Data Driven', gericht op jonge 'high potentials' onder de media-experts, vond plaats in de kantoren van bpost. De jury selecteerde de 3 teams die het podium halen.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

VIA organiseert webinar op 14 november

Dit webinar met Peter Ampe zet creativiteit in radio/audio in de kijker. Host Alex Thoré zal u begeleiden in een inspiratiesessie over ideeën die werken en mentale shifts die wenselijk zijn.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Voka Tribune wordt Voka Magazine

Vanaf 2025 krijgt Voka Tribune een nieuwe naam en een vernieuwde look & feel. De frequentie (2 keer per jaar) en oplage (23.000 exemplaren) van Voka Magazine blijven ongewijzigd.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 4 662 663