Heeft afgeblazen fusie RTL Nederland en Talpa gevolgen voor België?
[Provided by PUB] De Nederlandse mededingingsautoriteit ACM heeft bezwaren tegen de fusie tussen RTL Nederland en Talpa Network. De fusie is daarmee van de baan.
Lees meer[Provided by PUB] De Nederlandse mededingingsautoriteit ACM heeft bezwaren tegen de fusie tussen RTL Nederland en Talpa Network. De fusie is daarmee van de baan.
Lees meerDe editie van dit jaar, op 27 april, zal plaatsvinden op een nieuwe locatie. Met maar liefst 115.000 m² en een goede bereikbaarheid is Paleis 12 in Brussels Expo de geschikte locatie. De moderator van het event is Steven Van Belleghem.
Lees meerOp 'empathie' krijgen merken van de Belgische consument een gemiddelde score van 33/100. Naast luisterbereidheid en begrip (72%) scoren oprechte betrokkenheid (66%), eerlijkheid (65%) en weten wat de consument nodig heeft (49%) hoog.
Lees meerVanaf 1 februari zal Telenet het kinderkanaal Studio 100 TV opnieuw aanbieden in zijn basisaanbod. Hierdoor breidt Telenet zijn kinderaanbod verder uit en hebben kinderen opnieuw toegang tot het lineaire kanaal.
Lees meerDe waardering voor het Digital Ad Trust label in ons land krijgt ook internationaal erkenning. IAB Europe erkent het belang van het Belgische label en geeft het een plaats in de IAB Navigator.
Lees meerVoor het CIM was 2022 een jaar vol nieuwigheden en 2023 gaat dezelfde richting uit. Het doel is de uitbreiding van de bereiksmetingen en een betere ergonomie van de tools.
Lees meerHet afgelopen jaar was een druk en succesvol jaar voor UBA. Ze hebben enkele vernieuwingen gelanceerd en zijn "vastbesloten om ook in de toekomst te blijven innoveren”, aldus Luc Suykens, CEO UBA Belgium.
Lees meer[Provided by PUB] Lokale targeting is relatief gemakkelijk op sociale media, maar tegelijkertijd is het duidelijk dat die vorm van digitaal adverteren niet de heilige graal is voor wie de lokale consument wil bereiken.
Lees meerIn Knokke-Heist kan men de 100% duurzame shopping shuttle terugvinden. Alle reclame op de Shopping Shuttle wordt beheerd via Sponsor Butler. Dit initiatief werd vorig jaar overgedragen aan de bezielers achter het magazine Knokke Talks.
Lees meerSociale media mag geen plek zijn waar haatspraak getolereerd wordt. Dat is de boodschap van het ‘Hier Niet’ charter, een initiatief van VLCM (de vereniging van sociale mediaprofessionals) dat de BAM ondersteunt.
Lees meerCommPass organiseerde het jaarlijkse event The Year Ahead. Men blikt vooruit op de trends en verwachtingen in 2023 d.m.v. debatten met onder meer Gino, Baeck, Bart Decoster, Pieter Janssens, Wilfried Celis, Thierry Geerts en Hugues Rey.
Lees meerVorig najaar stonden de programmatie en de commerciële politiek al in het teken van het on demand kijken en ook in 2023 gaat Play Media, het vroegere SBS Belgium, op dit elan door. Ontdek de voorjaarsprogramma's in dit artikel.
Lees meer