News

BAM Marketing Congress krijgt nieuw format

Het BAM Marketing Congress heeft een nieuw format dat beter voldoet aan de veranderende behoeften van de marketing community. De meaningful marketing missie van BAM blijft de basis van het congres, aangevuld met een sterke content mix.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

B2B marketing Insights: it’s all about people

B2B marketing draait om mensen en relevante content, dat was de boodschap die Alex Thoré (Magis Company) en Olivier De Laet (Dallas) meedeelden tijdens het BTOB Awards Insights evenement. Daarnaast werden 3 gouden BTOB-cases van 2018 besproken.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Inschrijvingen IAB Mixx Awards geopend

De inschrijvingen voor de IAB Mixx Awards zijn geopend. De deadline voor het indienen van een dossier is 22 september. De vier juryvoorzitters waren reeds gekend, maar nu stelt BAM ook de volledige jury voor die de cases zal evalueren.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Vertrouwen in nieuws blijft hoog in België

Het vertrouwen in nieuws blijft in België relatief hoog in vergelijking met andere landen. Toch zijn er verschillen naargelang regio, leeftijd en opleiding. Dat blijkt uit het Digital News Report van het Reuters Institute for the Study of Journalism.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

PUB sprak met Philip Duffield van Adobe

[Provided by PUB] Op 15 en 16 mei werd in Londen de Adobe Summit georganiseerd. Ter gelegenheid hiervan had PUB een gesprek met Philip Duffield, Managing Director Advertising Cloud EMEA bij Adobe.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 4 383 384