Nieuws

Guido Stadsgids viert 20ste verjaardag

De Guido Stadgids, de ultieme gids voor het studentenleven, heeft zijn 20ste editie uitgebracht. Studenten vinden er alle informatie voor een geslaagd academiejaar: van de beste adresjes in hun studentenstad tot de leukste kotinrichtingen en tips ove...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Ché pakt uit met 3D-model

De Ché van september is er één met een wereldprimeur: het mannenblad brengt als eerste magazine een cover in lenticulaire 3D uit, waarvoor dus geen brilletje nodig is. Covermodel van dienst is Christina De Kerpel, dochter van bokslegende Freddy De...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

MediaReef lanceert nieuwe reclamewagen: de iTruck

Mobiele affichage-specialist MediaReef lanceert de iTruck: een bestelwagen met 3 LED-wanden, goed voor 16 m² reclameoppervlakte. De moderne reclamewagen heeft een bluetooth-applicatie die voorbijgangers via een geluidssignaal op hun GSM aanspreekt....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw videoplatform op Weekend.be

Adverteerders kunnen voortaan hun eigen videomateriaal plaatsen in één van de lifestylerubrieken van Weekend.be (wonen, mode, beauty). De videosponsoring wordt gecombineerd met newsletter en display advertising. De videopagina blijft een jaar actie...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Lifestylepagina in Het Laatste Nieuws

Het Laatste Nieuws brengt voortaan elke maand een lifestylepagina met informatie en ideeën over tuinieren, koken, wijnen, beauty, mode, wonen, interieur, kids en design. Adverteerders kunnen er hun merk een prominente plaats geven. De Persgroep Adve...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuwe titels bij Pebble Media

Pebble Media neemt Télépro.be in regie. Daarnaast hebben ze ook acht nieuwe mobiele websites in portefeuille: m.she.be, m.vandaag.be, m.sporza.be, m.gva.be, m.cobra.be, m.hbvl.be, m.stubru.be, m.zita.be. Alle informatie is bij MediaSpecs te vinden...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Multimediadossier op gva.be en hbvl.be

Op 14 oktober lanceren De Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg een multimediadossier op hun website. In drie weken komen drie thema`s aan bod: TV en of 3D (14/10), Audio en Hifi (21/10) en computers (28/10). Elk thema zal 14 dagen online sta...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

StepStone nu met job app voor iPhone

De nieuwe job applicatie van StepStone.be maakt het mogelijk meer dan 10.000 jobs te raadplegen via de iPhone, iPad en iPod Touch. Gebruikers kunnen er voortaan jobs zoeken op hun locatie en aangepast aan hun profiel, altijd en overal....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

De Standaard volledig in het nieuw

Sinds 20 september ligt een volledig nieuwe De Standaard in de rekken. Voortaan verschijnt de krant tijdens de weekdagen in twee delen. Het eerste deel, de nieuwskrant, heeft nog duidelijkere secties gekregen en brengt binnenland, buitenland, opinie,...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

De nieuwe Vacature.com zoekt op reistijd

Vacature heeft sinds 4 september een volledig vernieuwde website. De nieuwe Vacature.com heeft een intelligente zoekmachine die snellere en betere zoekresultaten oplevert. Uniek: de website maakt het voortaan mogelijk een job te zoeken op de reistijd...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Metro viert 10de verjaardag

Op 1 oktober verschijnt een nieuwe Metro Deluxe die volledig rond de 10de verjaardag van het gratis dagblad zal draaien. Alle informatie is bij MediaSpecs te vinden....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 639 640 641 642