Stéphanie Van Geit versterkt het Social team van Mindshare
Stéphanie Van Geit gaat vanaf midden februari aan de slag bij het Social team van Mindshare. Ze verlaat Zenith waar ze de voorbije twee jaar actief was als Social Media Expert.
Lees meerStéphanie Van Geit gaat vanaf midden februari aan de slag bij het Social team van Mindshare. Ze verlaat Zenith waar ze de voorbije twee jaar actief was als Social Media Expert.
Lees meerDe verjaardagsshow van 30 jaar VTM lokte op 1 februari 1.212.100 rechtstreekse kijkers naar het scherm. Dat is een opmerkelijk marktaandeel van 61,7%. Met de uitgestelde kijkers erbij, bereikte VTM een record van 1.350.000 Vlamingen.
Lees meerHet boek Etnomarketing van auteur Rachid Lamrabat is door de leden van BAM en de marketingcommunity uitgeroepen tot BAM Marketing Book of the Year 2018. Het boek behaalde 31% van de meer dan 2.200 uitgebrachte stemmen.
Lees meerCube (Consumer Understanding Belgium) organiseert op 28 februari haar jaarlijks congres. Het thema voor dit jaar is hoe data in deze digitale wereld vermenselijkt kunnen worden.
Lees meerBeCommerce stelt de nieuwste editie van de jaarlijkse Shopping100 voor. Die biedt een overzicht van de 100 beste webshops in het Belgische e-commerce landschap en steunt voortaan op een vernieuwde methodologie die de digitale voetafdruk meet.
Lees meerGeen enkele communicatiecampagne, marketingstrategie of mediaplan kan zonder algoritmes. Pierre-Nicolas Schwab, directeur van het marketingbureau IntoTheMinds en CRM Manager van de RTBF, leidt op maandag 25 februari een Breakfast Session by PUB.
Lees meerOp 1 februari vierde televisiezender VTM zijn 30ste verjaardag. Hoe hebben Kunstzaken en 4 auto's bijgedragen tot een succesvolle start?
Lees meerElf maanden na zijn naamsverandering van These Days in Wunderman Antwerp wint het bureau onder leiding van Erwin Jansen en Gio Canini de titel van Agency of the Year. Dat is zowat de meest gegeerde bekroning op de Merit Awards.
Lees meerEind 2020 loopt het contract af tussen de overheid en Bpost over de bedeling van kranten en tijdschriften. Minister van Werk Kris Peeters (CD&V) wil nu al het debat openen over dat omstreden contract van zo'n 170 miljoen euro per jaar.
Lees meerHet strategisch communicatiebureau Growth Inc. en econoom Brieuc Van Damme, voormalige adjunct-kabinetschef van Minister Maggie De Block, gaan samenwerken rond gezondheidszorg in België.
Lees meerSinds 1 januari 2019 is Vlaanderen zeven fusiegemeenten rijker. Verschillende kleinere gemeenten zijn namelijk gefuseerd tot nieuwe grotere fusiegemeenten. Ook MediaSpecs bracht deze wijzigingen aan in haar database.
Lees meerTijdens de eerste BMMA Lunch van het jaar deelden Aude Mayence van Delhaize en Mieke Debeerst van Belfius hun visie op de uitdagingen van bedrijven en marketing. Wordt de toekomstige marketing strategischer, holistischer of zelfs vrouwelijker?
Lees meer