Insights
Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Stevia: How sweet is your life?
On the 26th of March 2015, during the Shopper`s Day at Kinepolis Imagibraine, The Cube presented a cross data study about the perception of artificial and natural sweeteners. The study crossed media analyses with opinion surveys (conducted by the com...
Lees meerDentsu Media Keyfacts 2015
De Media Key Facts, het jaarlijks naslagwerk, geeft een beknopt overzicht van het Belgisch medialandschap en bevat een heleboel essentiële informatie over de verschillende media en touchpoints. De evolutie van bereikcijfers en tarieven, een...
Lees meerNielsen: Global Digital Landscape Survey
Screen Wars - The battle for eye space in a TV-everywhere world The Nielsen Global Digital Landscape Survey was conducted between August 13 and September 5 of the year 2014 and polled more than 30.000 consumers in 60 countries throughout Asi...
Lees meerSpace Essentials – Vijf lessen uit de CIM persbereiksstudie 2013-2014/2
Space identificeert in de nieuwe data vijf tendensen: Het aandeel van de digitale verspreidingsvormen groeit gestaag, zelfs al is er op dat punt een belangrijk verschil tussen kranten (meer dan 5% volgens de CIM echtverklaring) en tij...
Lees meerUBA Jaarverslag met overzicht van media-investeringen in België in 2014
In het UBA Jaarverslag vindt u een overzicht van alle activiteiten en initiatieven die UBA in 2014 gerealiseerd heeft. U krijgt tevens een overzicht van de media-investeringen in België (vanaf pag. 31), een handig document om relevante kerncijfer...
Lees meerOpnieuw leren dansen met de consument, hoe proberen door te dringen in het BuitenBrein van de consument?
Nog steeds zijn bureaus en marketing managers er niet helemaal uit hoe ze grip kunnen houden op de consument. De wereld digitaliseert en de consument danst soepel mee. Merken blijken nog steeds de houterige danspartners. In dit artikel p...
Lees meerMeaningful Brands Study
Onderzoek van Havas Media en Kantar waarbij meer dan 7.700 Belgische consumenten ondervraagd werden over 70 merken in twaalf verschillende sectoren....
Lees meerAnalyse CIM-luistercijfers 2014 W3
De afdeling research van de VAR nam de CIM-luistercijfers voor de periode september-december 2014 grondig door en puurde daar interessante conclusies uit. De analyse belicht de algemene evoluties in het Vlaamse radiolandschap op het vlak van marktaan...
Lees meer