Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Stevia: How sweet is your life?

On the 26th of March 2015, during the Shopper`s Day at Kinepolis Imagibraine, The Cube presented a cross data study about the perception of artificial and natural sweeteners. The study crossed media analyses with opinion surveys (conducted by the com...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Dentsu Media Keyfacts 2015

De Media Key Facts, het jaarlijks naslagwerk, geeft een beknopt overzicht van het Belgisch medialandschap en bevat een heleboel essentiële informatie over de verschillende media en touchpoints.   De evolutie van bereikcijfers en tarieven, een...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nielsen: Global Digital Landscape Survey

Screen Wars - The battle for eye space in a TV-everywhere world   The Nielsen Global Digital Landscape Survey was conducted between August 13 and September 5 of the year 2014 and polled more than 30.000 consumers in 60 countries throughout Asi...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Meaningful Brands Study

Onderzoek van Havas Media en Kantar waarbij meer dan 7.700 Belgische consumenten ondervraagd werden over 70 merken in twaalf verschillende sectoren....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Analyse CIM-luistercijfers 2014 W3

De afdeling research van de VAR nam de CIM-luistercijfers voor de periode september-december 2014 grondig door en puurde daar interessante conclusies uit. De analyse belicht de algemene evoluties in het Vlaamse radiolandschap op het vlak van marktaan...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 72 73 74 75 76 99 100