Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Media Consumption Forecasts 2015 by ZenithOptimedia

People around the world will spend more than eight hours a day consuming media this year. According to the Media Consumption Forecasts, a new report by ZenithOptimedia, people will spend an average of 492 minutes a day consuming media in 2015, up 1.4...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash Audimetrie 2015-04

  Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de kijkcijfers voor april 2015 en de eerste resultaten van de CIM-studie “Other Screen Monitor”....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Pulsar 2.a: aandacht voor advertenties ontrafeld

Voor de eerste editie van Pulsar kreeg Space in 2014 de Silver AMMA Best Media Research 2013 toegereikt. De vervolgstudie, Pulsar 2.a, gaat nog een stap verder en toont aan dat de aandacht van consumenten en de doeleinden van TV- en magazineadvertent...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Connected Commerce – Global Survey 2015

For the second year, DigitasLBi is publishing the "Connected Commerce – Global Survey 2015", the most comprehensive survey on consumer digital behaviour covering device usage, eCommerce practice, shopping habits and trends, mobile, payment and socia...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 70 71 72 73 74 99 100