OMD Flash Reclame-investeringen 2012-11
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor november 2012....
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor november 2012....
Lees meerAdvertising expenditure growth is expected to increase this year and next despite the fragility of the global economy, according to Warc's January 2013 Consensus Ad Forecast. Overall, the report predicts adspend will rise by 4% in 2013 and ...
Lees meerWith this guide the OPPAb will in the first place reach new recruits and school leavers doing the first steps in the world of digital media as digital media buyer, planner or research specialist in a media agency or the marketing department...
Lees meerEen onderzoek van de Federal Trade Commission wijst uit dat de totale uitgave aan food marketing gericht aan kinderen in 2009 is gedaald met 19,5% t.o.v. 2006. De 48 onderzochte bedrijven spendeerden 1,79 miljard dollar aan kin...
Lees meerThis chart of Statista, a German-American statistics company, shows the estimated mobile advertising revenues of the largest mobile ad selling companies in the United States....
Lees meerIn Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze snel veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma`s een nieuw soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol t...
Lees meerEen digitaal marketingplan in 100 dagen Een krachtig model om álle digitale kanalen optimaal in te zetten voor je bedrijf. De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid! &nb...
Lees meerOver het boek Wie vraagt u om raad als U op zoek bent naar een lekkere wijn, nieuwe loopschoenen, een nieuwe tv, nieuwe kookpannen of een nieuwe ontharingsset? Hoeveel van wat u koopt, koopt u omdat u rechtstreeks beïnvloed bent door famili...
Lees meerDe magische vonk tussen adverteerder en reclamebureau maakt het verschil in een alsmaar competitievere markt. Maar hoe selecteer je het voor jou magische reclamebureau? Adverteerder zkt. reclamebureau is het enige Nederlandstalige boek over...
Lees meerIn het rapport 'Mediaconcentratie in Vlaanderen' schetst de Vlaamse Regulator voor de Media een beeld van de mediasector in Vlaanderen en wordt de mediaconcentratie gemeten. Eveneens worden enkele beleidsaanbevelingen geformuleerd.  ...
Lees meerDidier Bellens (Belgacom) volgt Jean-Luc Dehaene (voormalig Dexia) op als meest besproken topman van het land. Dat blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van FINN, het onafhankelijke PR- en marketingcommunicatiebureau, en mediamonitoringbedrijf Auxipres...
Lees meer'TV Talkers` are using social media to popularise TV programming and advertising Social media is having a profoundly positive impact on TV viewing, as a new group of highly-engaged TV viewers is using social media to talk about TV pr...
Lees meer