Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Conversational Marketing Handbook

Why did we update our Conversational Marketing Handbook?   Well, most brands have defined their communication territory to position their products and services. But since social media is all about conversations, brands can also claim a ‘conve...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Emerging top ten trends for 2015

By examining technological developments, changing consumer behaviours and shifts in media and entertainment, our annual reports are focused on trends that we believe will shape brand engagement over the coming years. This report is designed to help b...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Yearly Marketing Survey 2015

The House of Marketing startte twaalf jaar geleden met de Yearly Marketing Survey en houdt zo de vinger aan de pols bij de Belgische marketeers. Voor de tweede keer wordt de Yearly Marketing Survey georganiseerd in samenwerking met de Unie van Belgis...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Cinema ontketent meer emotie voor je merk

Wie een reclamespot in de bioscoop ziet, voelt zich gemiddeld 42% meer emotioneel betrokken dan wie diezelfde commercial thuis ziet. Dat blijkt uit een studie van het Nederlandse onderzoeksbureau Validators in samenwerking met Brightfish, de Belgisch...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

White Paper Viewable Impressions

Campaigns measuring viewability or specifically viewable ad impressions are today proving to deliver on the drive towards quality for brand advertisers as they seek guarantees for their marketing investments. Viewability is equally bolstering premiu...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

The Best Spots during Superbowl XLIX

Op 1 februari 2015 heeft de 49ste editie van de Superbowl plaatsgevonden. Naast het sportieve is dit ook een commercieel hoogtepunt waarbij bedrijven ieder jaar miljoenen dollars spenderen aan zendtijd.   Ad Age heeft een overzicht gemaakt...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 73 74 75 76 77 98 99