Insights
Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Half of the World’s Online Population Uses Facebook
The chart in the document shows the global penetration of the world's ten largest social media sites....
Lees meerOMD Flash Reclame-investeringen 2013-03
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor maart 2013....
Lees meerMediaXim: Reclame-investeringen 2013 Q1 – 2012 Q1
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen 2013 Q1 - 2012 Q1 op nationaal vlak en met een opdeling tussen Noord en Zuid. Uit de AdQlik-page van MediaXim MDB lezen we dat de reclame-investeringen in het eerste kw...
Lees meerStream Social Q1 2013: Facebook Active Usage Booms
Globalwebindex (GWI), the internet research firm, surveyed 31,779 consumers in 31 different countries* during the first quarter for its Stream Social Q1 2013 report. In this report you can find the results....
Lees meerFive Belgian nominees at IAB Europe MIXX Awards
IAB Europe is delighted to announce this year`s shortlist for the MIXX Awards Europe 2013. The Awards received a record number of entries with a total of 234 cases and the jury nominated 3 cases per category. The winners of each category will be anno...
Lees meerPOETIC: De televisie is de meest efficiënte motor voor mond-tot-mondreclame
In een studie die op 20 maart jl. in Londen werd voorgesteld, toont Thinkbox aan dat televisie een grote invloed heeft op de doeltreffendheid van de verkoop en de marketing van een product, met name dankzij de sociale interactie die het medium uitlok...
Lees meerSpace Essentials – tv- en radio-gebruik, de andere ‘devices’
Je kunt tegenwoordig via het internet naar de radio luisteren of tv kijken door gebruik te maken van andere ontvangers (computer, tablet of gsm) dan de klassieke toestellen en door de programma's bij voorkeur uitgesteld te beluisteren of te bekijken ...
Lees meerSpace Essentials – Analyse media-investeringen 2012
Publicatie van de eerste versie (een tweede, eind februari, zou kleine nuances kunnen inhouden) van de MediaXim-gegevens over de waarde van de media-investeringen in België. De tabel is stabiel en kan dus geruststellend lijken. In constante termen k...
Lees meerThe human factor, decisive for corporate reputations – Results RepTrak Belgium 2013
For the third time in a row, the reputation leader in Belgium is Colruyt with a RepTrak Pulse of 83.5, followed by Tiense Suikerraffinaderij (76.3) and Lotus Bakeries (76.1). The results demonstrate the key importance of a responsible business con...
Lees meer