nlfren
  • Database login
  • Publisher login
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
  • Over MediaSpecs
MediaSpecs Het platform voor mediaspecialisten
nlfren
Menu
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
Login:
  • Database
  • Publisher

Meaningful Brands Study

2 april 2015
FacebookTwitterLinkedIn

Onderzoek van Havas Media en Kantar waarbij meer dan 7.700 Belgische consumenten ondervraagd werden over 70 merken in twaalf verschillende sectoren.

Meer informatie: Havas Media - Meaningful Brands.pdf Bron: Havas Media Auteur: Vanessa Sanctorum E-mail: vanessa.sanctorum@be.havasmedia.com Telefoon: 02-3491560
Havas MediaHavas Media BelgiumKantarMeaningful Brands
< Vorige
Terug naar het overzicht
Volgende >

Andere artikels

Kantar: Media Trends & Predictions 2023

18 november 2022

Sustainability Sector Index: Cost of living, a barrier to a more sustainable live?

10 november 2022

Virginie Van Rossum en Corentin Depaire vervoegen het consulting team van Havas Media Belgium

7 november 2022
havas brussels

Havas Group Belgium lanceert H/Advisors-netwerk voor strategische communicatie, public affairs en corporate communicatie

10 oktober 2022
Mediabegrippenlijst
Abonneer je op onze nieuwsbrief

Jobs

Crossmedia Account Manager

IPM Advertising
Meer jobs

News

BAM lanceert nieuwe editie van Matrix-studie

6 februari 2023

Soniq Awards: de nominaties zijn gekend

6 februari 2023

BeCommerce en SafeShops.be kondigen fusie aan

6 februari 2023
Meer nieuws

Agenda

CommPass Media School: Advanced Comms Strategy

7 februari | 14:00 - 17:00

MM Tech Club – The new digital worlds

7 februari | 18:00 - 21:00

CommPass Master Class: How to build a strong AMMA case?

9 februari | 12:30 - 13:30
Bekijk alle Evenementen

Onze partners

  • MediaSpecs.fr

Meer over MediaSpecs

  • Over de database
  • Adverteren
  • Jobs
  • Contact

Volg ons op

FacebookTwitterLinkedIn Company
  • FAQ
  • Privacy & Cookies
  • Voorwaarden voor Mediabedrijven
  • Algemene Voorwaarden
© MediaSpecs 2010 - 2023
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze site en onze service te optimaliseren.
Noodzakelijk Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}