Van viewable tot viewed: de realiteit van aandacht voor advertenties
Wat is de werkelijke impact en kost van advertenties wanneer we rekening houden met de effectieve aandacht die ze krijgen?
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Wat is de werkelijke impact en kost van advertenties wanneer we rekening houden met de effectieve aandacht die ze krijgen?
Lees meerNaast kortingen en prijzen vergelijken leest de Belg reclamefolders ook voor inspiratie en ontspanning.
Lees meerDe UMA publiceerde zijn jaarlijks rapport over de evolutie van de mediakosten in België. In afwachting van betrouwbare data bevat de editie van 2018 geen cijfers over digitale media.
Lees meerAan de hand van de resultaten van een maandelijks onderzoek uit 2017 naar de naambekendheid van meer dan 200 merken in verschillende activiteitensectoren trekt Space drie lessen over het belang van naambekendheid.
Lees meerIan Forrester - Senior "firestarter" Producer for the BBC's R&D North lab - focuses on open innovation and new disruptive opportunities via open engagement and collaborations with start-ups, early adopters and hackers.
Lees meerDe Yearly Marketing Survey is een inspiratiebron van The House of Marketing voor Belgische marketeers om focus te bieden in het snel veranderende marketinglandschap en een kristallen bol om marketingtrends te voorspellen.
Lees meerJCDecaux France publiceerde een trend book genaamd "VILLES: la nouvelle donne". 16 denkers en stakeholders in steden in Frankrijk en in het buitenland delen hun expertise en gedachten rond zes verschillende sleutelthema's.
Lees meerHet WK voetbal kan weleens het begin van een nieuw tijdperk markeren. Meer en meer mensen zullen het evenement namelijk volgen via online livestreams in plaats van op televisie.
Lees meerSara Vercauteren schreef “Geen Commentaar, 101 Tips voor woordvoerders en persverantwoordelijken”. Een boek dat vlot praktische tips en theorie aan woordvoerders of communicatieverantwoordelijken (in spe) uitlegt met behulp van allerlei anekdotes.
Lees meerDe MadMen van morgen staan voor een flinke uitdaging. In zijn nieuwe boek vertelt Wim Vermeulen over alle problemen van deze digitale revolutie en hoe de marketeers van morgen hierop kunnen reageren.
Lees meerIn a WARC Best Practice Paper, Tom Denford, co-founder of the management consultancy ID Comms, explains that the need for media transformation has been driven by issues around transparency and safety in the digital media supply chain.
Lees meerDe sociale partners uit de papier-, grafische en uitgeverijensector doen een oproep tot de beleidsmakers van de verschillende overheidsniveaus om hen te steunen bij hun initiatieven voor een duurzame transformatie van de sector.
Lees meer