Insights

MediaSpecs Insights brengt Expert Generated Content. Ook een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

12 basistermen over meten – infosheet by bdma/dmix

Objectieven stellen is stap één. Wat wil je bereiken met je campagne? Eens de objectieven er zijn en de campagne rolt, kun je meten, cijfers vergelijken, intern benchmarken, de kwaliteit van kanalen en acties bepalen, en je marketingplan en -budget...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

AdRem Flash Special – Time Shifted Viewing

De Time Shifted Viewing zet zijn groei in België geleidelijk verder, maar blijft tot op vandaag een fenomeen met een beperkte omvang.   In de loop van de tijd lijken de kenmerken niet veel te veranderen. TSV lijkt nog steeds belangrijker voor...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

OMD Flash CIM Radio – Wave 2012-1

Principaux résultats – Nord * 92.5% des 12 ans et plus déclarent avoir écouté la radio au cours des derniers mois (soit +1 point par rapport au 2ème semestre 2011 et +0.2 point par rapport au 1er trimestre 2011) * Par jour moyen, la radio to...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
1 2 47 48 49 50 51 53 54