Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Dentsu: The Pace of Progress – 2024 Media Trends

Dit rapport van Dentsu extrapoleert hoe Generative AI het best gebruikt kan worden om groei te stimuleren, hoe monetarisering van de industrie steeds populairder wordt en hoe oprechte integriteit in reclame merken zal versterken.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Kantar Media Reactions 2023: Braving the battleground

Media Reactions is an annual study that provides a comprehensive view of the current media landscape and how to navigate it. This study of Kantar provides guidance for campaign planning and insights into consumer and marketer perceptions.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

GroupM Recession Monitor: Generation B(ullshit) or not

Verschillen tussen generaties houden menig marketeer bezig. Waarop zou de marketinggemeenschap zich voornamelijk moeten richten? Hoe moeten de verschillende generaties best worden aangesproken? Hoe moet men omgaan met verschillen op de werkvloer?

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 3 4 5 6 7 99 100