OMD Flash – CIM Radio Wave 2015-2
Op 20 augustus 2015 verscheen Golf 2015-2 van de CIM Radio-studie. De studie dekt het luisteren in het tweede trimester van 2015....
Lees meerWil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
Op 20 augustus 2015 verscheen Golf 2015-2 van de CIM Radio-studie. De studie dekt het luisteren in het tweede trimester van 2015....
Lees meerDe CIM Internet bereikstudie maakt het voortaan op regelmatige basis mogelijk om de opvolging van het Belgische Web te verzekeren. Zo wordt onder meer de toename van het gebruik van mobiele toestellen bij het surfen aangetoond, zelfs als de toe...
Lees meerDit is één van de conclusies uit het Digitale Media & Entertainment studie van GfK. Voor dit onderzoek ondervroeg GfK in mei 2015 1.074 Belgen. Deze steekproef vormt een representatieve voorstelling van de volwassen Belgische bevolking. &nbs...
Lees meerIAB UK en UK Online Measurement Company (UKOM) hebben enkele definitieve getallen gepubliceerd over de tijd dat mensen online spenderen. De gemiddelde Brit gebruikt 2u51 per dag het internet zowel thuis als op het werk. 1u16 (45%) van de totale in...
Lees meerIeder half jaar brengt MediaSpecs, de online zoekmachine met informatie over reclamemedia in België en Luxemburg, een stand van zaken van haar database. Dit document bericht over de actuele toestand in september 2015. Dit is de situatie juist na de ...
Lees meerHet bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor juni 2015....
Lees meerWhat lessons on creative effectiveness can you learn from this year`s winners and shortlisted entries at Cannes Lions? What tips do the Creative Effectiveness Grand Prix winner and Jury have to share? Warc have analysed over 140 Cannes Creative Effec...
Lees meerIn the third annual ad blocking report, PageFair (with the help of Adobe) provides updated data on the scale and growth of ad blocking software usage and highlights the global and regional economic impact associated with it. Additionally, this report...
Lees meerDe omzet van mobiele advertenties wereldwijd is met 64 procent gestegen van 19,3 miljard dollar in 2013 naar 31,9 miljard (23,9 miljard euro). Dat heeft branche organisatie Interactive Advertising Bureau donderdag bekend gemaakt. Binnen ...
Lees meerAan de hand van de MDB/Nielsen data van juni 2015, kunnen we het eerste halfjaar analyseren en afsluiten. Het was zeker geen positieve semester: in werkelijke waarde zijn de mediaplannen van de adverteerders in ons land gedaald met meer dan 3% in ver...
Lees meer