Insights
MediaSpecs Insights brengt Expert Generated Content. Ook een Insight publiceren? Stuur uw dossier.
OMD Flash Reclame-investeringen 2012-04
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor april 2012....
Lees meerOMD Flash Reclame-investeringen 2012-03
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor maart 2012....
Lees meerOMD Flash Reclame-investeringen 2012-02
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor februari 2012....
Lees meerOMD Flash Reclame-investeringen 2012-01
Het bijgevoegd document bevat een overzicht van de reclame-investeringen voor januari 2012....
Lees meerOMD Flash CIM Radio Wave 2012-1
Principaux résultats Nord * 92.5% des 12 ans et plus déclarent avoir écouté la radio au cours des derniers mois (soit +1 point par rapport au 2ème semestre 2011 et +0.2 point par rapport au 1er trimestre 2011) * Par jour moyen, la radio to...
Lees meerOMD Flash CIM Radio Wave 2012-1
Principaux résultats Nord * 92.5% des 12 ans et plus déclarent avoir écouté la radio au cours des derniers mois (soit +1 point par rapport au 2ème semestre 2011 et +0.2 point par rapport au 1er trimestre 2011) * Par jour moyen, la radio to...
Lees meerIAB-onderzoek peilt naar de Belgische mediaconsumptie – 8 op 10 Belgen actief op het internet
België telt 7,1 miljoen internauten die gemiddeld 13,6 uur per week op het internet surfen. Het online surfen zit duidelijk in de lift en vervangt meer en meer de traditionale media. In vergelijking met twee jaar geleden kijken de Belgen...
Lees meerCEO Media Ranking 2011: uitstraling & reputatie van Belgische ceo`s in 2011
Communicatiebureau FINN en Auxipress onderzochten de uitstraling en de reputatie van zo'n 35 Belgische` CEO's in de Belgische media in 2011. Met dit onderzoek wouden ze nagaan in welke mate de berichtgeving over de CEO`s bijdroeg aan het imago van...
Lees meerEmployer Branding
Meer en meer beseffen bedrijven dat ze niet alleen naar klanten toe hun merk moeten verkopen, maar ook naar werknemers en potentiële werknemers. De FINN whitepaper 'Employer Branding' gaat in op vragen als: hoe kan je je bedrijf aantrekkelijk maken...
Lees meer