nlfren
  • Database login
  • Publisher login
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
  • Over MediaSpecs
MediaSpecs Het platform voor mediaspecialisten
nlfren
Menu
  • News
  • Insights
  • Agenda
  • Jobs
Login:
  • Database
  • Publisher

OMD Flash – CIM Radio Wave 2015-2

14 september 2015
FacebookTwitterLinkedIn

Op 20 augustus 2015 verscheen Golf 2015-2 van de CIM Radio-studie. De studie dekt het luisteren in het tweede trimester van 2015.

Meer informatie: Adrem Flash Special - CIM Radio Golf 2015-2 NL.pdf Bron: OMD Belgium Auteur: Remi Boel E-mail: remi.boel@omnicommediagroup.com
CIMOMD Belgiumradio
< Vorige
Terug naar het overzicht
Volgende >

Andere artikels

Het CIM in 2023: meer meten om meer te weten

24 januari 2023

Business AM start met eigen radiozender

9 januari 2023

One World Radio zet 2023 in met nieuwe programmatie en huisstijl

Hoe evolueren de CIM-studies? – CIM Matinée 2022

6 december 2022
Mediabegrippenlijst
Abonneer je op onze nieuwsbrief

Jobs

Crossmedia Account Manager

IPM Advertising
Meer jobs

News

Ben Stallaert is nieuwe Market Intelligence Expert bij Lijncom

7 februari 2023

BAM lanceert nieuwe editie van Matrix-studie

6 februari 2023

Soniq Awards: de nominaties zijn gekend

6 februari 2023
Meer nieuws

Agenda

CommPass Master Class: How to build a strong AMMA case?

9 februari | 12:30 - 13:30

Soniq Awards

16 februari | 09:00 - 10:00

Programmatic Advertising Summit

16 februari | 12:00 - 18:00
Bekijk alle Evenementen

Onze partners

  • MediaSpecs.fr

Meer over MediaSpecs

  • Over de database
  • Adverteren
  • Jobs
  • Contact

Volg ons op

FacebookTwitterLinkedIn Company
  • FAQ
  • Privacy & Cookies
  • Voorwaarden voor Mediabedrijven
  • Algemene Voorwaarden
© MediaSpecs 2010 - 2023
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze site en onze service te optimaliseren.
Noodzakelijk Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}