Insights

Wil u een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Analyse CIM Radio 2015-W2

Hier is onze CIM-analyse die VAR na elke onderzoeksgolf van het CIM Radio-onderzoek publiceert. We evalueren de gezondheid van het medium en zien toch wat verzwakking bij de jongeren beneden 25 jaar. In deze analyse zoeken we naar de verklaring: hake...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

OMD Flash Special: CIM Pers-Bioscoop 2014-2015/1

Op 15 september jongstleden werden de resultaten van een nieuwe golf van de CIM bereiksstudie Pers en Bioscoop gepubliceerd.   Deze golf is de laatste golf van het 3-jarig contract dat het CIM met TNS Media afsloot. Een opvolger van de huidige...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

The Mobile Tipping Point

Young people across the world`s largest advertising markets will spend more time accessing the internet via mobile than via all other devices combined by 2018. This is the key finding from a new global insight study into changes in mobile behaviour c...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 66 67 68 69 70 99 100