Mediahuis wil bod neerleggen op Telegraaf Media Groep
Mediahuis wil een bod uitbrengen op het Nederlandse TMG, eigenaar van de krant De Telegraaf, Metro en het Noordhollands Dagblad.
Lees meerMediahuis wil een bod uitbrengen op het Nederlandse TMG, eigenaar van de krant De Telegraaf, Metro en het Noordhollands Dagblad.
Lees meerDe methodes van het CIM zullen op korte termijn veranderen en uitbreiden. Naast de klassieke interviews, dagboeken en enkele passieve metingen, zullen meer en meer big data van derden gebruikt worden.
Lees meerIPM Advertising is voortaan verantwoordelijk voor de display advertising op Vivacite.be, Classic21.be, Lapremiere.be, Purefm.be, Musiq3.be, RTBF Info, RTBF Sport, RTBF Culture, RTBF TV en RTBF Auvio.
Lees meerDe Gondola Retail Scan is een poster die het landschap van de Belgische retail weergeeft en bevat onder andere gegevens over de marktaandelen.
Lees meerFace2Face, het OOH-medium in de sanitaire ruimtes van bioscopen, restaurants, bars, cafés, concertzalen en luchthavens, gaat digitaal.
Lees meerOnder impuls van een snel evoluerende en digitaliserende markt voert Mediahuis Connect een aantal wijzigingen door in de structuur van haar nationale salesorganisatie.
Lees meerStadszender Hasselt1 mikt op echte Hasselaren die betrokken willen zijn bij hun stad en wat er leeft.
Lees meerJobat Media lanceert binnenkort enkele nieuwe producten en diensten op het vlak van print, online en mobiele communicatie. De eerste innovaties concentreren zich rond online video en gesegmenteerde targeting.
Lees meerTransfer neemt de regie over van SBS Belgium voor de Viacom-zenders MTV, Comedy Central en Spike. Het staat in voor de verkoop van spot, non-spot en online video in zowel Vlaanderen als Wallonië.
Lees meerHet STIMA Congres vond dit jaar plaats in Brussel. De marketingscene verzamelde zich voor deze 35ste editie voor het eerst op donderdag en vrijdag, wat een succesvolle formule bleek.
Lees meerSanoma breidt haar native advertising mogelijkheden verder uit door een structurele samenwerking aan te gaan met AdUX (voorheen HiMedia).
Lees meerG+J International Media Sales gaat de titels van Altice Media Groupe in de Benelux vertegenwoordigen. Nieuw in regie is op die manier onder andere de Belgische oplage van Point de Vue.
Lees meer