STIMA bereikt bijna 1.100 deelnemers op hun marketingcongres

FacebookTwitterLinkedIn

De 35ste editie van het STIMA Congres vond dit jaar plaats in Brussel, dat gedurende twee dagen terug de marketinghoofdstad werd. De marketingscene verzamelde zich voor deze editie voor het eerst op donderdag en vrijdag, wat een succesvolle formule bleek.

Het was een topeditie met bijna 1.100 deelnemers die geïnspireerd werden door meer dan 20 marketeers en CEO’s. Exceptionele sprekers die zullen bijblijven zijn alvast Brian Solis, Denise Lee Yohn en Marcus Orlovsky.

We onthouden vooral dat het de bedrijfscultuur is die de communicatie moet aandrijven en niet omgekeerd. Marketers denken soms dat de communicatie die zij uitwerken, hun bedrijfscultuur zal beïnvloeden. Denise Lee Yohn: “Dit is echter volkomen verkeerd. Consumenten hebben dit snel door, voelen aan dat het verhaal niet klopt en zullen de communicatie niet echt in zich opnemen”.

Alle congresdeelnemers zullen rond 20 december een uniek STIMA Congresmagazine in hun postbus ontvangen, met interviews van sprekers, testimonials van deelnemers en verslagen van deze tweedaagse.

Afspraak graag opnieuw volgend jaar op donderdag 7 en vrijdag 8 december 2017 voor het grootste marketingcongres in België.

Bekijk alle foto’s en filmpjes hier.

Belgium’s New Brand of 2016

Tijdens het congres werd de award Belgium’s New Brand of the Year uitgereikt aan het nieuwe merk Generous, dat biologische en glutenvrije koekjes produceert.

Deze award wordt uitgereikt aan het meest sterke nieuwe merk van de laatste vijf jaar dat in België op de markt is gekomen. De vijf genomineerde merken zullen hun case brengen op het STIMA Brand New Café van donderdag 26 januari 2017.