Haka wordt High5*
Nadat hij HAKA gelanceerd had, het eerste expertisecentrum voor Field Marketing en Brand Activation, en er 6 jaar aan het roer van stond, gaat Gauthier Van Reepinghen een nieuwe professionele uitdaging aan.
Lees meerNadat hij HAKA gelanceerd had, het eerste expertisecentrum voor Field Marketing en Brand Activation, en er 6 jaar aan het roer van stond, gaat Gauthier Van Reepinghen een nieuwe professionele uitdaging aan.
Lees meerVanaf 9 januari neemt Trui Lanckriet de rol op van Market Intelligence & CRM Manager binnen Mediahuis Connect. Trui treedt hiermee toe tot het managementteam onder leiding van Bart Decoster.
Lees meerNa de communicatie van De Persgroep, Rossel, IPM, Sanoma, Roularta, IP en RMB volgt Brightfish op haar beurt met de afschaffing van de bureaucommissie op 1 januari 2017 voor zowel affichage als on-screen advertising.
Lees meerHappyWall, een Belgisch innovatieproject dat streeft naar een betere gebruikservaring en een hogere conversie bij lezers van online kranten, krijgt steun van Google in het kader van The Digital News Initiative.
Lees meerProximus Skynet Advertising schaft met ingang van 1 januari 2017 de agentschapscommissie van 15% af. Hiermee sluit de reclameregie zich aan bij de wens van de markt voor een transparant tariefbeleid.
Lees meerJCDecaux heeft voor het eerst een bereikstudie gelanceerd over Out-of-Home reclame in Groot-Hertogdom Luxemburg.
Lees meerBelmodo heeft vorige week de Franstalige versie van haar website gelanceerd. De Belmodo-redactie zorgt dagelijks voor tonnen inspiratie met fashion nieuws, beauty tips & tricks, trends en tal van mode-avonturen.
Lees meerDe dalende trend in de Vlaamse magazinemarkt blijft zich voortzetten. Zo gaat de totale meetbare verspreiding van weekbladen in Vlaanderen met 3,14 procent achteruit.
Lees meerIn mei werd Buymedia.be gelanceerd, een geautomatiseerd aankoopplatform voor digitale media. Na goed zes maanden is Allan Segebarth tevreden met de snelle groei, mede dankzij de constante input die het van zijn gebruikers krijgt.
Lees meerNa meer dan 22 jaar verlaat Grégory Willocq zijn post als hoofdredacteur van RTL Info. Philippe Roussel is zijn vervanger.
Lees meerBPRCA en 3C bundelen hun krachten in een nieuwe vereniging met de naam C². Dit wil zeggen dat 3C en BPRCA ophouden te bestaan en samen opgaan in een nieuwe vereniging, open voor alle communicatieprofessionals en -bureaus.
Lees meerIn de loop van dit jaar schaften vele spelers op de Belgische reclamemarkt de agentschapscommissie af. De Persgroep Advertising stelt zich solidair op en volgt de beslissing van de markt. Vanaf 1 januari 2017 behoort dit systeem tot het verleden.
Lees meer