Nieuwe structuur voor Mediahuis Connect Nationaal

FacebookTwitterLinkedIn

Onder impuls van een snel evoluerende en digitaliserende markt voert Mediahuis Connect een aantal wijzigingen door in de structuur van haar nationale salesorganisatie.

Bart Decoster, Corporate Director Mediahuis Connect: “De markt waarin wij ons vandaag bevinden, vraagt van ons bedrijf een bijzonder grote wendbaarheid. Investeren in innovatieve en digitale producten is hierbij cruciaal. Anderzijds is het ook belangrijk dat wij binnen die markt aan snelheid winnen. Uitgangspunten voor de nieuwe nationale salesorganisatie zijn dan ook een directere communicatie met de adverteerders en bureaus en een gezonde digitale focus”.

De vernieuwde nationale salesorganisatie zal bestaan uit twee pijlers. Enerzijds breidt de rol van Ilse Baele als Sales Manager uit en zal zij voortaan naast het Newsbrands-team ook de teams van Institutionele Relaties en Creative Lab aansturen. Anderzijds wordt Charlotte van Coevorden, vandaag Business Development Manager Digital, met onmiddellijke ingang verantwoordelijk voor het aansturen van het agency-team, inclusief trading en digital. Ilse en Charlotte vormen samen met Katty Maes (Sales Manager NP) het salesmanagementteam onder leiding van Patrick Boon.

Patrick Boon, Sales Director National Advertising: “De vernieuwde structuur moet onze salesorganisatie de nodige slagkracht geven om beter en sneller in te kunnen spelen op noden van de markt. Beide teams zullen nauwer samenwerken waardoor we ten volle kunnen inzetten op digitale innovatie en creativiteit”.

Bovenstaande structuuroptimalisatie heeft ertoe geleid dat Mediahuis afscheid heeft genomen van Inge Moerenhout en Gunther Ponnet.