Nieuws

Propaganda vernieuwt CxO Magazine

De creatieve ploeg van Propaganda heeft CxO Magazine aan een grondige restyling onderworpen. Het magazine heeft een vernieuwde bladindeling en een betere leesvriendelijkheid. De rubrieken komen beter tot uiting dankzij de nieuwe grafische herkennings...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Feeling in 3D!

In maart 2011 verschijnt het allereerste Feeling Modenummer in 3D. Alle advertenties in deze speciale editie zullen dan in 3D verschijnen. Adverteerders hoeven zelf geen 3D-effect in hun opmaak te integreren, Medialogue biedt deze service gratis aan....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw bij De Persgroep Advertising Digital

De Persgroep Advertising Digital heeft een aantal nieuwe producten in portfolio: m.hln.be, m.7sur7.be en De Morgen iPad. Alle tarieven voor het eerste kwartaal van 2011 zijn nu bij MediaSpecs te vinden....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
IP Belgium

Passie voor Voetbal voortaan bij IP Press

De regie van het maandblad Passie voor Voetbal, uitgegeven door Jugador, ligt voortaan in handen van IP Press. Het Nederlandstalige magazine is volledig aan de populairste sport in België gewijd. Passie voor Voetbal richt zich naar mannen van 18 tot...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw bij Hi-Media Belgium

Vanaf januari 2011 heeft Hi-Media Belgium volgende titels in haar portfolio:•    Femistyle.be, een web-only magazine voor de trendy, actieve vrouw•    Vab.be, de website van de Vlaamse Automobielbond•   &nbs...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw: Metro Brussel

Vanaf 5 januari brengt Metro elke woensdag een extra bijlage van 4 tot 8 pagina`s uit over de regio Brussel. Metro Brussel heeft een aangepaste redactionele inhoud en verschijnt op een oplage van 290.000 exemplaren....

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw bij Pebble Media

Pebble Media heeft haar tarieven voor het eerste kwartaal van 2011 bekend gemaakt. Naast de iPhone app van het KMI (blog 14/12), is de site Vakantiekanaal.be ook in het portfolio opgenomen. Andere nieuwe producten zijn de Dizzy Deals, Brands 4 Brands...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Pebble for ‘Music for Life`

Pebble Media steekt de handen uit de mouwen voor ‘Music for Life` en veilt een splash pakket ter waarde van 15.000 €. Het pakket bevat één dag aanwezigheid op 21 websites van het Pebble Media splash pakket (Telenet, VRT & RTBF ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
primo

Primo TVgids wordt Primo

Sinds 14 december ligt televisieweekblad Primo TVgids onder de nieuwe naam Primo in de winkel. Het blad heeft niet alleen een nieuwe naam, ook het formaat wijzigt van 225x191 mm naar 250x205 mm. Ontdek hier Primo in MediaSpecs!...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 372 373 374 375 376 386 387