IPM verantwoordelijk voor display advertising op RTBF-sites

FacebookTwitterLinkedIn

IPM Advertising is vanaf januari verantwoordelijk voor de display advertising op de RTBF-sites en kan zo een inventaris aanbieden aan adverteerders die goed is voor maandelijks 86 miljoen page views.

Volgende websites zullen in 2017 deel uitmaken van het aanbod van IPM Advertising: DH.be, Lalibre.be, Vivacite.be, Classic21.be, Lapremiere.be, Purefm.be, Musiq3.be, RTBF Info, RTBF Sport, RTBF Culture, RTBF TV en RTBF Auvio.

IPM zal deze inventaris verkopen en gerichte packages aanbieden (news, lifestyle, upscale, vrouwen, sport, radio en tv). De ratecard zal enkel nog de impressies weergeven gelinkt aan Belgische IP-adressen.

IPM Advertising zal eveneens Logic-immo.be commercialiseren en de Belgische IP-adressen van Parismatch.com.

Ter herinnering: RMB blijft de regie voor video advertising op Lalibre.be en DH.be, alsook voor DH Radio.