Insights

MediaSpecs Insights brengt Expert Generated Content. Ook een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Space Essentials – De onontbeerlijke mediamix

Het plurimedialuik van de jaarlijkse CIM-studie laat gebruikers naar goede traditie toe om het verbruik van de grote traditionele mediacategorieën parallel te analyseren. Op basis van de gegevens over de omvang van het verbruik zijn we erin geslaagd...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
Newsletter

Space Essentials – MDB 2011: DE MEDIA IN DE CRISIS

De Belgische media bevinden zich niet op een eiland. Zo werd bijvoorbeeld de financiële sector in 2011 beïnvloed door de problemen die met de overheidsschuld te maken hadden. Nog een voorbeeld is het feit dat de vorming van een regering het (talloz...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Space Essentials – CIM MDB: 2009 in extremis nog gered

2009 was een crisisjaar, daar moeten we geen doekjes om winden. Toch waren er ook twee lichtpuntjes. Eerst en vooral hebben november en december het jaar nog bijna gered door een eindsprint die de constante terugval van de eerste 10 maanden van het j...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Space Essentials – CIM MDB 2008, minuscule vooruitgang

De crisis, we hadden er ons aan verwacht. Ze liet zich vooral gevoelen tegen eind 2008 waar een zichtbare rem op de reclame-investeringen werd gezet. Maar het jaar 2008 was niet volledig kommer en kwel, zoals is gebleken uit de kwantitatieve gegevens...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
1 2 44 45 46 47 48