Als aftrap voor de promotie van de film ‘Mary Poppins Returns’ organiseerden F.L.A.S.H. – het creatieve team van RMB – en Havas Media een verrassende ontmoeting tussen Loïc Nottet en Mary Poppins. De voormalige finalist van The Voice Belgique treedt op in een sprookjesachtige videoclip en neemt de kijkers mee naar de magische wereld van beroemdste Disney-nanny.
In 2015 zette Loïc Nottet tijdens het 6e seizoen van ‘Danse avec les stars’ al een prachtige prestatie neer op het onvergetelijke musicalnummer ‘Supercalifragilisticexpialidocious’. Nu schittert Nottet opnieuw in deze rol en als ambassadeur van het merk zorgt hij daarmee voor een toename van de verkoopcijfers. Alle ingrediënten waren dan ook aanwezig om maximale impact en buzz te creëren bij de VVA (Voornaamste Verantwoordelijke voor de Aankopen) van 18-54 jaar: een typische jaren ’30-sfeer, een indrukwekkend decor en een krachtige mediacontext.
Op tv behaalt de campagne 41% dekking. Het mooie verhaal met Mary Poppins gaat verder en zorgt voor een toename in bereik van de Facebookpagina van Nottet; 501.800 fans op de releasedatum van de film.
Een videofragment vindt u op de website van RMB.