Insights

MediaSpecs Insights brengt Expert Generated Content. Ook een Insight publiceren? Stuur uw dossier.

Newsletter

Space Essentials – Me, My Phone & Brands

Tijdens recente sessies van SpaceWatcher Breakfast kregen klanten van Space een exclusieve kwalitatieve studie voorgesteld die de geheimen van een geslaagde applicatie voor de merken ontsluiert. Als uitgangspunt gebruikten wij de manier waarop de con...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
Newsletter

Space Essentials – A fish called “Woestijn”

De aankoop door de holding De Vijver van de zenders van SBS België gaat uiteraard gepaard met tal van cruciale vragen, evenredig met het belang van dit evenement.   De voorbije dagen kon men hierover in de pers vele commentaren en veronderste...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

Kaderledenstudie 2012

dé referentie voor zakelijke mediaplanning in de Belgische reclamemarkt   De Kaderledenstudie richt zich exclusief op de beslissers in de bedrijfswereld. Niemand kan er omheen, want het is de enige studie ... die met een statistisch...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

TV in beweging, een reflectie van de UBA

In mei 2012 voerde UBA een kwalitatief onderzoek waarbij de belangrijkste tv-adverteerders, de tv-specialisten van het merendeel van de mediabureaus en een aantal consultants werden bevraagd in een persoonlijk gesprek. De UBA wil met deze kwalitatiev...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn

OMD Flash CIM Radio – Golf 2012-1

Voornaamste resultaten – Noorden Over het algemeen blijft het bereik van de radio eerder stabiel; het bereik stijgt lichtjes in vergelijking met de vorige golven: * 92.5% van de 12 jaar en ouder verklaren de afgelopen maanden naar de radio te heb...

Lees meer
FacebookTwitterGoogle+LinkedIn
1 2 45 46 47