Uitgebreider advertising aanbod bij 2dehands.be

FacebookTwitterLinkedIn

In zijn tienjarig bestaan is zoekertjessite 2dehands.be/2ememain.be uitgegroeid tot een van de drie meest bezochte websites in België. Op maandag 8 december introduceerde 2dehands.be een vernieuwde website die beter afgestemd is op het hedendaagse surfgedrag. De vernieuwde site wordt gekenmerkt door een frisse lay-out en past zich aan aan de schermgrootte van de bezoeker. Ook is er een uitgebreider reclameaanbod, dat zowel door 2dehands.be/2ememain.be als door Skynet Advertising zal verkocht worden.

 

De vernieuwde site kent ook nieuwe impactformaten – namelijk de halfpage (beschikbaar op de detailpagina van de zoekertjes) en de billboard (beschikbaar op de resultatenpagina en de persoonlijke pagina). In de lay-out van de vernieuwde website komen de bannerposities krachtiger over wat ten goede zal komen aan de resultaten van adverteerders.

 

De nieuwe formaten kunnen gekoppeld worden aan targeting-opties, die een merk nog meer kans bieden om de boodschap op het juiste moment, op de juiste plaats en aan de juiste bezoeker te tonen.

 

2dehands.be/2ememain.be maakt nog steeds deel uit van het Skynet-netwerk in 2015. Wat echter verandert, is dat de reclameruimtes nu zowel door de eigen diensten van 2dehands.be/2ememain.be als door Skynet Advertising worden verkocht. De opdeling is als volgt:

 

* Het team van 2dehands.be/2ememain.be neemt de verkoop voor zijn rekening van campagnes die enkel op hun site draaien en die specifiek gericht, geïntegreerd en impactvol zijn. Het salesteam doet site-centric sales via zowel traditionele als programmatic kanalen.

 

* Skynet Advertising verkoopt de advertentiemogelijkheden van 2dehands.be/2ememain.be in “packages” (waarbij 2dehands.be/2ememain.be wordt gecombineerd met andere sites van het Skynet-netwerk) gericht op “context” en “reach & performance”. Context behelst voornamelijk het autoportfolio, waarbij de omvangrijke autorubriek van 2dehands.be/2ememain.be wordt aangeboden in combinatie met onder andere Autosalon.be, Autofans.be, Autolive.be en de Skynet.be autorubriek. Met Reach & Performance maakt 2dehands.be/2ememain.be deel uit van de Skynet-netwerk oplossingen die een kwalitatief bereik en competitieve prijzen combineren om adverteerders een maximale “return on investment” te bieden.