Ads & Data Brand Studio wint een Digiday Media Award Europe voor de campagne ‘Samen Impact’

FacebookTwitterLinkedIn

Op 10 juni werden naar jaarlijkse gewoonte de Digiday Media Awards Europe uitgereikt. De Ads & Data Brand Studio viel in de prijzen in de categorie Best Engaged Community met ‘Samen Impact’, een campagne om lokale handelaars een hart onder de riem te steken tijdens de coronacrisis.

Vorig jaar in maart lanceerden Mediahuis, IPM, Pebble Media en Skynet ‘Samen Impact’, een campagne waarbij de regies gratis online banners gaven aan de lokale handelaars. De bedoeling van ‘Samen Impact’ was om lokale handelszaken, die door de coronacrisis hard getroffen zijn, te ondersteunen met marketing- en communicatiemiddelen. Want ook in tijden van een crisis blijft het belangrijk om over een merk of zaak te blijven communiceren. In totaal liepen er 600 campagnes van lokale handelaars en werden er 900 aanvragen geregistreerd.

Hans De Loore, Director Ads & Data Brand Studio: “We zijn trots op deze belangrijke award. Fier, en dankbaar, omdat we zoveel ondernemers een hart onder de riem konden steken via de impact van onze regionale media. Daarnaast bleven we hen inspireren met originele verhalen om hun onderneming draaiende te houden gedurende de barre Covid-periode. Het massale gevolg dat aan deze campagne werd gegeven, bewijst de nood aan creatieve communicatie, zeker in crisistijd.”

DigiDay is een online vakblad voor online media. Elk jaar organiseren ze de Digiday Media Awards Europe waarbij bedrijven, campagnes en technologieën Europese media moderniseren, worden geprezen.