Nieuws

Le Soir gaat van vijf naar twee regionale edities

De Franstalige krant Le Soir verschijnt sinds vorige dinsdag niet langer in vijf maar nog maar in twee regionale edities. Dat stond te lezen op het digitale krantenplatform Gopress. Voortaan wordt al het regionale nieuws gebundeld in Le Soir Brussel-...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Mobiele nieuwsconsumptie in stijgende lijn

De meest recente CIM-cijfers laten geen twijfel bestaan: het mobiel internetbezoek zit duidelijk in de lift. Van alle pagina`s die op alle CIM-sites werden geconsulteerd in februari 2016, werd 65% bekeken via pc of laptop, 13% via tablet en 21% via s...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Acht Belgische juryleden voor Cannes Lions 2016

Tijdens het 63ste International Festival of Creativity zullen acht Belgen hun oordeel mogen vellen binnen de verschillende categorieën: Dieter De Ridder (Air) voor Film, Kris Hoet (Happiness) voor Cyber, Dries de Wilde (Duval Guillaume) voor Direct,...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Recordaantal kanshebbers voor de Cuckoo Awards

Voor het eerst bundelen de BDMA en Custo, powered by ACC Belgium, de krachten en worden de Cuckoo Awards aangevuld met de Content Cuckoo Awards. Daar waar de Cuckoo Awards de beste direct marketingcampagnes lauweren op het vlak van Creativity & E...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

BrandTales zet in op content

BrandTales, de creatieve cel van de Persgroep Advertising onder leiding van Nora Vanderschrick, past haar structuur aan en zet volop in op content. Waarom? Eén: de vraag naar native campagnes stijgt. Twee: de ambitie om een pioniersrol te vervullen ...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Rossel Advertising neemt de regie over van Student.be

Student.be is het referentieplatform voor studenten in België met maandelijks meer dan 120.000 bezoekers. De website gaat voortaan de commercialisering van zijn reclameruimte aan de regie Rossel Advertising toevertrouwen. Via Student.be kunnen stude...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

IPSOS staat in voor de CIM Persbereikstudie 2016-2019

Het Centrum voor Informatie over de Media (CIM) heeft een driejarig contract voor de uitvoering van het veldwerk van het nieuwe Nationale Persbereiksonderzoek toegekend aan IPSOS België.   Dit contract voorziet niet alleen in het klassiek...

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 406 407 408 409 410 641 642