Programmatic native: Ligatus en AppNexus kondigen strategisch partnership aan

FacebookTwitterLinkedIn

AppNexus, onafhankelijk wereldleider op het gebied van reclametechnologie, heeft aangekondigd een strategisch partnerschap aan te gaan met Ligatus, dochteronderneming van Gruner + Jahr en binnen Europa het leidende native en performance netwerk. Het resultaat is dat adverteerders en uitgevers kunnen profiteren van de steeds populairdere communicatietool native advertising. Voor Ligatus is het partnerschap met AppNexus de eerste op het gebied van programmatic native.

 

Dit strategische partnerschap richt zich vooral op de globale groeimarkt van programmatic native. AppNexus zal profiteren van de waardevolle synergieën die het internationaal netwerk van Ligatus oplevert. Ligatus is actief in negen Europese markten met een netwerk dat bestaat uit ruim 1.200 premium websites, die zo`n 31 miljard ad impressies per maand genereren.

 

Via AppNexus heeft Ligatus op zijn beurt toegang tot de snelgroeiende markt voor programmatic native. Dit betekent dat Europa`s grootste native en performance netwerken nu toegang hebben tot nieuwe doelgroepen, inclusief trading desks, retargeters en mobiele DSPs, die gebruik kunnen maken van Ligatus` inventaris.