Nieuws

Sanoma lanceert Social Activation

Sanoma lanceert Social Activation waardoor adverteerders beroep kunnen doen op het sociale mediabereik van de vrouwenmerken Flair, Libelle/Femmes d’Aujourd’hui en Feeling/Gael.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Alle specials rond Kerst en Nieuwjaar bij MediaSpecs

De eindejaarsfeesten komen dichterbij. Heel wat media brengen dossiers uit die gerelateerd zijn aan Kerst en Nieuwjaar. MediaSpecs heeft ze voor u verzameld onder het thema Eindejaarsfeesten en alle abonneehouders kunnen ze in één klik terugvinden.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Trustmedia en Mediafin stellen charter op

Mediafin en haar regie Trustmedia sluiten een engagement met de advertentiemarkt. Het charter heeft als doel om advertentiestandaarden te bepalen die Mediafin naar zijn adverteerders toe zal respecteren.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Millenials verzekeren het management bij Maxus

Met de komst van Joke De Block als Head of Planning en de nieuwe functies voor Britt Luyten en Sébastien Reps bestaat het managementteam van Maxus - nog steeds onder leiding van Els Thielemans - volledig uit millenials.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuwe producten bij Mediafield

Naast The Skyboard (twee zijden van elk 180m²) commercialiseert Mediafield nu ook twee andere monumentale en mobiele publiciteitspanelen: The Wall (twee zijden van elk 60m²) en The Swall (twee zijden van elk 40m²).

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

YMCE competitie krijgt data driven versie

Mediabureaus zetten de jongste jaren zwaar in op talentvolle data-analisten en andere experten inzake performance driven kanalen. Daarom komt er dit jaar nog een specifieke data driven YMCE competitie op 7 november.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 338 339 340 341 342 642 643