Sanoma lanceert Social Activation
Sanoma lanceert Social Activation waardoor adverteerders beroep kunnen doen op het sociale mediabereik van de vrouwenmerken Flair, Libelle/Femmes d’Aujourd’hui en Feeling/Gael.
Lees meerSanoma lanceert Social Activation waardoor adverteerders beroep kunnen doen op het sociale mediabereik van de vrouwenmerken Flair, Libelle/Femmes d’Aujourd’hui en Feeling/Gael.
Lees meerAlle VRT-zenders (Radio 1, Radio 2, Klara, Studio Brussel, MNM) en digitale kanalen (MNM Hits, Klara Continuo, VRT NWS) zijn sinds 17 oktober beluisterbaar via DAB+. De VRT zet hiermee een nieuwe stap in het digitaal beschikbaar maken van het aanbod.
Lees meerEind oktober verlaat Barbara Vangheluwe de Persgroep Advertising. Ze zal geen deel uitmaken van de nieuwe gezamenlijke salesorganisatie van de Persgroep en Medialaan.
Lees meerMichel Dupont vervoegt Birgitta De Smet en Koenraad Deridder in het operationele management van Transfer.
Lees meerDe eindejaarsfeesten komen dichterbij. Heel wat media brengen dossiers uit die gerelateerd zijn aan Kerst en Nieuwjaar. MediaSpecs heeft ze voor u verzameld onder het thema Eindejaarsfeesten en alle abonneehouders kunnen ze in één klik terugvinden.
Lees meerDe vier finalisten voor de Advertiser Personality of the Year 2017 zijn Lies Eeckman, Zehra Sayin, Alex Thoré en David Willems.
Lees meerBrightfish heeft de afgelopen maanden zeven nieuwe mensen verwelkomd in de departementen sales, marketing, events en regie.
Lees meerMediafin en haar regie Trustmedia sluiten een engagement met de advertentiemarkt. Het charter heeft als doel om advertentiestandaarden te bepalen die Mediafin naar zijn adverteerders toe zal respecteren.
Lees meerMet de komst van Joke De Block als Head of Planning en de nieuwe functies voor Britt Luyten en Sébastien Reps bestaat het managementteam van Maxus - nog steeds onder leiding van Els Thielemans - volledig uit millenials.
Lees meerNaast The Skyboard (twee zijden van elk 180m²) commercialiseert Mediafield nu ook twee andere monumentale en mobiele publiciteitspanelen: The Wall (twee zijden van elk 60m²) en The Swall (twee zijden van elk 40m²).
Lees meerIn de strijd tegen kinderarmoede in Vlaanderen, roept Libelle haar lezers op om tijdens de Boekenbeurs (gelezen) kinderboeken te schenken die later terecht zullen komen bij kwetsbare gezinnen.
Lees meerMediabureaus zetten de jongste jaren zwaar in op talentvolle data-analisten en andere experten inzake performance driven kanalen. Daarom komt er dit jaar nog een specifieke data driven YMCE competitie op 7 november.
Lees meer