Eind oktober verlaat Barbara Vangheluwe de Persgroep Advertising. Ze zal geen deel uitmaken van de nieuwe gezamenlijke salesorganisatie van de Persgroep en Medialaan.
Sinds september 2014 leidde Barbara de Persgroep Advertising en was ze verantwoordelijk voor de shift die de regie maakte van productgerichte naar klantgerichte salesorganisatie. Barbara leidde de Persgroep Advertising door de digitale transformatie en zorgde voor de digitale groei van de organisatie. Ook BrandTales, de creatieve cel die advertenties op maat voor adverteerders maakt, werd verder uitgebouwd onder Barbara’s leiding.
Barbara Vangheluwe: “Ik kijk met een warm en tevreden gevoel terug op de voorbije drie jaar. Dankzij de ideeëncultuur en de plaats voor ondernemerschap hebben we de vele uitdagingen constructief kunnen aanpakken. Vandaag staat er een sterk en efficiënt team”.
Koen Verwee: “Ik wil Barbara graag bedanken voor haar bijdrage in de succesvolle transformatie van onze onderneming. De groei van de afgelopen jaren in digitale en native advertising hadden we niet kunnen realiseren zonder Barbara”.