B2B Awards: 63 ingeschreven dossiers
De B2B Awards klokken af op 63 ingeschreven dossiers en 30 deelnemende bedrijven. In totaal nemen 53 dossiers deel in de verschillende categorieën van Communication en 10 in Press.
Lees meerDe B2B Awards klokken af op 63 ingeschreven dossiers en 30 deelnemende bedrijven. In totaal nemen 53 dossiers deel in de verschillende categorieën van Communication en 10 in Press.
Lees meerMedialaan lanceert het nieuwe merk VTM Kids dat alle programma’s en evenementen van VTMKzoom en Kadet verenigt. Voor alle duidelijkheid: beide kinderzenders blijven als twee aparte tv-kanalen bestaan.
Lees meerRoularta Media Group heeft beslist om het belang van 50% in Medialaan te verkopen aan medeaandeelhouder De Persgroep. Daarnaast koopt Roularta de helft van de aandelen van Mediafin over van De Persgroep.
Lees meerNa de uitreiking van de Effie Awards maakt Effie Belgium ook de ranking bekend van de meest effectieve bureaus. Kunstmaan is de winnaar voor de editie van 2017.
Lees meerValuesTV wil een stem geven aan Vlamingen die zich inzetten voor o.a. cultuur, erfgoed, geschiedenis, zingeving, ecologie en zorg. Er is geen ruimte voor traditionele reclamespots, wel voor corporate storytelling. Regie door Trevi Plus.
Lees meerWouter Boits wordt CEO en zal bijgestaan worden door een volwaardig managementteam samengesteld uit Mariëlle Degeeter, Olivier Trop, Isabelle De Schryver en Dries Heyman.
Lees meerSpecial Olympics Belgium en LDV United enerzijds en 2dehands.be en Happiness Brussels anderzijds zijn de twee grote winnaars van de Effie Awards. Zij wonnen als enige een Gold Award.
Lees meerOp dinsdag 24 oktober vindt in Docks Bruxsel het gala van de B2B Awards plaats. Uitgevers, adverteerders en bureaus kunnen nog tot 30 september één of meerdere dossiers indienen.
Lees meerGrey bevestigt zijn ambities om in Frankrijk een strategische cluster op te zetten: Grey Paris wordt FamousGrey Paris. De naam verwijst naar het Belgische bureau en weerspiegelt de concrete exportplannen van de FamousGrey-cultuur naar Frankrijk.
Lees meerOp donderdagavond 19 oktober vindt het eerstvolgende Changing Media Speaker Event van UPP plaats met Koen Van Gerven als centrale gast. Hij geeft een inkijk in de evolutie van en de uitdagingen waarvoor bpost staat.
Lees meerPebble Media neemt het volledige Spotify productaanbod voor zijn rekening in België en zal zowel display-, video- als audioproducten aanbieden, alsook creatieve oplossingen op maat van de adverteerder.
Lees meerNa vijf nummers wordt Puskás stopgezet. Het voetbalmagazine haalde niet de vooropgestelde doelen qua lezerspubliek en er waren te weinig advertenties. Volgens de makers was er ook weinig zicht op beterschap.
Lees meer