Oproep aan de media
Het Consortium 12-12 doet een oproep aan alle media om de campagne ‘INDONESIË 12-12’ zo breed mogelijk te verspreiden en te publiceren. 12-12 beschikt hiervoor over banners, tv- en radiospots en printadvertenties.
Lees meerHet Consortium 12-12 doet een oproep aan alle media om de campagne ‘INDONESIË 12-12’ zo breed mogelijk te verspreiden en te publiceren. 12-12 beschikt hiervoor over banners, tv- en radiospots en printadvertenties.
Lees meerDe Europese lidstaten hebben een voorstel goedgekeurd om het verlaagde btw-tarief dat nu geldt voor kranten, tijdschriften en boeken ook mogelijk te maken voor elektronische publicaties.
Lees meerHet vierdaagse filmevenement BNP Paribas Fortis Film Days heeft bijna 250.000 bezoekers naar de bioscoop kunnen lokken. In samenwerking met Brightfish pakte de bank dit jaar uit met een aantal nieuwigheden en dat sprak het publiek duidelijk aan.
Lees meerDe groep Vlan Media heeft Becycled.be overgenomen, dat is de zoekertjeswebsite voor alle types van fietsen die particulieren met elkaar, maar ook met gespecialiseerde winkels, in contact brengt.
Lees meerOok PUB.be bracht de afgelopen week naar goede gewoonte heel wat interessante artikels. Klik op de titel voor extra artikels over onder andere IPG, Dentsu Aegis en Luc Eeckhout.
Lees meerOp donderdag 4/10 gaat alle aandacht naar magazines: "engagement, creative brand use, storytelling, non-intrusiveness, cross media solutions". Op Magnify brengen nationale en internationale sprekers interessante inzichten over het medium magazines.
Lees meerDit seminarie geeft u een inkijk op de interactie tussen data en de uitgeefsector. Vertrekkend vanuit een algemene kijk op de evolutie en het belang van data op de maatschappij brengt het enkele cases die aantonen dat data het verschil maken.
Lees meerDe Effie Awards bekronen de meest succesvolle campagnes op het vlak van impact en effectiviteit. Op deze 29ste editie werden voor het eerst de Media Mentions uitgereikt die de meest effectieve mediakeuze binnen een campagne belonen.
Lees meerEen partner als Roularta denkt mee over hoe het verhaal op een alternatieve manier kan gebracht worden. Wilt u weten welke creatieve formules en doelgerichte kanalen Auping heeft ingezet?
Lees meerBart Eeckhout en Kirsten Bertrand vormen de nieuwe hoofdredactie van De Morgen. Bertrand vervangt daarmee An Goovaerts die enkele weken geleden doorschoof naar VTM Nieuws na de onrust op die redactie.
Lees meerFacebook herziet zijn reclamebeleid rond de promotie van artistiek naakt, na ludiek protest van Toerisme Vlaanderen dat overal ter wereld de krantenkoppen haalde. Lees het volledige artikel op PUB.be.
Lees meerMore O’Ferrall maakt voortaan opnieuw deel uit van het aanbod van Clear Channel. Dit geldt voor het grootste deel van het bestaande park (75%). De resterende 25% is toegewezen aan Belgian Posters na een aanbesteding door Publifer.
Lees meer