Auping case: uitgeslapen partners

Roularta Media
FacebookTwitterLinkedIn

Wie uitgeslapen is, vergroot zijn kans op winst. Dat geldt beslist ook voor de topsporters van onze nationale hockeyploegen die hun nachtrust toevertrouwen aan Auping. De bedden- en matrassenspecialist werkt in echt partnership nauw samen met Roularta.

Een partner als Roularta heeft niet alleen verschillende kanalen om een interessant doelpubliek te bereiken, maar denkt ook mee over hoe het verhaal op een alternatieve manier kan gebracht worden. De kunst is om al die boodschappen op een relevante en attractieve manier te vertellen. Als we lezers willen inspireren rond producten, dan is een klassieke advertentiecampagne doorgaans de beste oplossing. Willen we consumenten in de winkel krijgen met een actie, dan leggen we de klemtoon op een onlinecampagne of e-mailing. En hebben we tijd en ruimte nodig om meer in detail uit de doeken te doen waarmee Auping bezig is, dan denken we aan branded content in een van de magazines van Roularta. En dan is het een noodzakelijke meerwaarde om aan tafel te zitten met een partij die niet alleen de inhoud mee evalueert, maar telkens de meest doelgerichte media-aanpak voorstelt.

Wilt u weten welke creatieve formules en doelgerichte kanalen Auping heeft ingezet?
Bekijk dan de casevideo hier.

Geïnteresseerd? Mail naar communication@roularta.be voor meer details.

You have the story, we have the communities: a true love story that never ends.”