More O’Ferrall terug bij Clear Channel

FacebookTwitterLinkedIn

Vanaf 1 januari 2019 biedt Clear Channel opnieuw More O’Ferrall (MOF) panelen van 16 en 36m² aan.

More O’Ferrall maakt voortaan opnieuw deel uit van het aanbod van Clear Channel. Dit geldt voor het grootste deel van het bestaande park (75%). De resterende 25% is voor een periode van drie jaar toegewezen aan Belgian Posters na een aanbesteding door Publifer voor zijn deel van het park.

More O’Ferrall was 60 jaar geleden een van de eerste out-of-home oplossingen op de markt en weet adverteerders en consumenten nog altijd aan te spreken. Deze premiumoplossing biedt merken uitstekende zichtbaarheid, een enorm brede dekking en een zeer sterke impact dankzij de aanwezigheid op de beste locaties in België, waaronder de Generaal Jacqueslaan in Brussel, de Dampoort in Gent en de Antwerpse Desguinlei. In de loop der jaren is het aanbod constant verder verbeterd dankzij innovaties op het vlak van verlichting, drukkwaliteit en nieuwe technologieën.

Clear Channel onthult zijn commercieel beleid op 1 oktober. Op diezelfde dag worden ook de plannings geopend.

Tom Motmans, CEO van Clear Channel: “Met Adshel voor stadsmeubilair, Play als grootste digitale speler voor out-of-home op straat, openbaar vervoer op de TEC-lijnen en More O’Ferrall is Clear Channel meer dan ooit de partner bij uitstek voor out-of-home”.