Vijftig procent meer bezoekers voor BNP Paribas Fortis Film Days

FacebookTwitterLinkedIn

Het vierdaagse filmevenement BNP Paribas Fortis Film Days heeft bijna 250.000 bezoekers naar de bioscoop kunnen lokken. Dat is 50% meer dan de laatste editie vorig jaar.

In samenwerking met Brightfish pakte BNP Paribas Fortis dit jaar uit met een aantal nieuwigheden en dat sprak het bioscooppubliek duidelijk aan.

Zo was er een exclusieve line-up van dertien avant-premières. Daarnaast konden bezoekers voor de aanvang van bepaalde avant-premières genieten van een live preshow op het grote scherm en konden ze in real-time in interactie gaan met de acteurs en regisseurs van de film in kwestie. Dit deden ze via de Facebookpagina van BNP Paribas Fortis Film Days.

De BNP Paribas Fortis Film Days startte in 2010 als een langetermijnpartnership tussen Brightfish en BNP Paribas Fortis met als bedoeling de bank dichter bij de bioscoopbezoekers te brengen.

In de afgelopen jaren bouwde Brightfish het cinema-universum van BNP Paribas Fortis uit en creëerde de bioscoopregie ook een online content platform: Cinevox.