Nieuws

Radioreclame in digitale tijden: wat nu?

Op maandag 28 januari organiseert PUB een Breakfast Session met Steve Van den Audenaerde. Hij schetst die dag de evoluties en de (vaak onverwachte) mogelijkheden van radioreclame, en deelt ook graag zijn tips & tricks.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw management team bij Semetis

Het Belgische data-driven digital marketingbureau Semetis stelt haar nieuw management team voor: Julien Cornet en Doriane Magnus zullen samen het bureau leiden.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Nieuw formaat voor Feeling en Gael

Vanaf 17 april verschijnen Feeling en Gael, alsook Feeling Gold en Gael Gold, op een nieuw formaat. De magazines krijgen hetzelfde formaat als Knack Weekend Black en Le Vif Weekend Black.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Online nieuwsplatform Flows groeit met dubbele cijfers

Flows.be, het online nieuwsplatform dat dagelijks nieuws brengt voor professionals uit de wereld van het goederenvervoer, noteerde afgelopen jaar dubbele groeicijfers. Zowel het online bereik als het aantal betalende abonnees groeide sterk in 2018.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

RTBF stopt met radio-uitzendingen via AM

De RTBF is sinds 1 januari gestopt met de uitzending van radioprogramma's op de middengolf (AM). De Franstalige openbare omroep was het laatste medium dat nog aanwezig was op AM in België.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Netflix en co moeten bijdragen aan Vlaamse producties

Netflix, Amazon en andere streamingdiensten moeten vanaf 1 januari 2019 financieel bijdragen aan de productie van Vlaamse films en tv-series. Dat was nog niet het geval, terwijl ze wel steeds sterkere concurrenten worden voor de kabeldistributeurs.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

SBS doorbreekt historische kaap van 20% marktaandeel

Naast de bekende sterkhouders waren er bij VIER, VIJF en ZES het afgelopen jaar ook enkele succesvolle nieuwkomers op tv te zien. Deze combinatie zorgde ervoor dat SBS in 2018 de historische kaap van 20% marktaandeel op VVA 18-54 gehaald heeft.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn

Bart Cremie versterkt het team van Roularta Media

Karina Jacobus, Account Director News & Business, doet voortaan beroep op Bart Cremie. Bij Roularta Media zal hij zich inzetten om projecten uit te werken voor bedrijven in de B2B-sfeer in combinatie met de News & Business-media.

Lees meer
FacebookTwitterLinkedIn
1 2 286 287 288 289 290 640 641